Ustawienia organizacji
Wznów skrzynkę odbiorczą
Wstęp Skrzynka odbiorcza CV to przyjazne dla użytkownika narzędzie do analizowania, które umożliwia automatyczne analizowanie życiorysów wysłanych jako załączniki do wiadomości e-mail i dodawanie ich bezpośrednio do konta Zoho Recruit. Dodaj swoje ...
Aktywacja i dezaktywacja użytkowników
Aktywuj/dezaktywuj użytkowników Czasami w Twojej organizacji status hierarchiczny użytkowników może się zmienić lub mogą oni przenieść się do różnych jednostek biznesowych. W takich przypadkach może być konieczne dezaktywowanie tych użytkowników po ...
Dynamiczna kalkulacja ceny na podstawie obliczonej odległości
Wymóg Oblicz koszt taksówki lub wynajętego samochodu na podstawie odległości.t Przypadek użycia Aplikacja do rezerwacji taksówki oblicza i wyświetla przybliżony koszt przejazdu na podstawie adresów odbioru i zwrotu, po czym użytkownik może wybrać ...
Budowanie dashboardu pracownika
Wymóg Stwórz pulpit dla pracowników z przyciskami, które pomogą pracownikom zameldować się i wymeldować, znaleźć łączną liczbę przepracowanych godzin i złożyć wniosek o urlop. Przypadek użycia Aplikacja do zarządzania pracownikami ma pulpit ...
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
Zarządzanie stanowiskami licencyjnymi
Agenci to ci, którzy mogą logować się do Twojego konta Zoho Desk, uzyskiwać dostęp do danych pomocy technicznej i korzystać z różnych funkcji zgodnie z uprawnieniami skonfigurowanymi przez administratora. Możesz dodawać miejsca do istniejącego planu ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Zarządzaj preferencjami hierarchii
Struktura hierarchiczna w organizacji jest zdefiniowana w celu uszeregowania członków zgodnie z ich desygnacjami. Zoho CRM zapewnia dwie różne struktury hierarchii dla Twojej organizacji: Hierarchia ról i Hierarchia raportowania. Preferencje ...
Skonfiguruj konto organizacji
Jako administrator Twoim pierwszym krokiem do wdrożenia Zoho CRM w Twojej organizacji będzie wprowadzenie szczegółów w ustawieniach osobistych i zdefiniowanie danych organizacji, które będą widoczne dla wszystkich użytkowników w działach. Będziesz ...
Usuwanie konta Zoho CRM
Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
Pytanie o zmianę domeny w Zoho
Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
Zamykanie konta organizacji Zoho CRM
Zamknięcie organizacji Zoho CRM może dokonać tylko Superadministrator, po wejściu w Ustawienia-> Detale Organizacji -> Usuń konto CRM. https://help.zoho.com/portal/kb/articles/close-zoho-crm-account
Wyszukiwanie rekordów w CRM po adresie e-mail.
Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposob czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/rachunki/konta, contact/kontakty, deal/transakcje albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy wprowadzić dany ...
Wyszukiwanie rekordu w bazie Zoho CRM po mailu
Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/konta/firmy, contact/kontakt, deal/transakcja/możliwość albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy ...
Sprawdzenie zużycia limitów wykorzystania API w Zoho CRM
Sprawdzenie limitów API wykorzystanych dzisiaj. Ustawienia-> OBSZAR DEWELOPERA -> Interfejsy API i wybieramy typ API z listy po prawej stronie (obok symbolu wykresu kołowego - napis "Stare interfejsy API"). Mamy tam informację o ilościach ...
Problem z Polskimi znakami w eksportowanym raporcie do PDF z Zoho CRM
Jest to problem globalny Zoho, który jeszcze nie został przez nich rozwiązany. Niektóre symbole nie są dostępne w eksporcie raportu do PDF, należy wyeksportować raport do Exela, albo CSV a następnie już w jakimś skoroszycie zapisać to jako PDF. ...
Scalanie rekordów w Zoho CRM
Są dwa sposoby deduplikacji rekordów: 1) Po wejściu w listę rekordów na wybranym module (np. Namiary), wybieramy trzy kropki i wybieramy opcję "Usuń zdublowane Namiary". Następnie system pyta się na podstawie, których pól ma wyszukać duplikaty. ...
Nie można masowo zaktualizować pola.
Masowa aktualizacja pola może być zablokowana z powodu ustawienia Reguł Układu, albo Reguł Walidacji Danych na tym polu. Jeśli wartości pola są kryteriami tych reguł, to nie można masowo zaktualizować tego pola, ponieważ nie umożliwia ona ...
Problem z widokiem udostępnionych wiadomości.
Ustawienia integracji Zoho CRM ze skrzynką pocztową jest niezbędne, aby mogły działać reguły udostępniania wiadomości wysyłane ze skrzynek zewnętrznych w CRM przez innych użytkowników. Użytkownik nie posiadający ustawioną integrację ze skrzynką ...
Aplikacja mobilna - rejestracja połączeń.
Aplikacja mobilna, aby rejestrowała prawidłowo połączenia przychodzące i wychodzące należy skonfigurować odpowiednio aplikację. Połączenie wychodzące jest rejestrowane tylko jeśli jest wykonywane z aplikacji CRM. Ustawienia aplikacji w celach ...
Odpowiedzi klientów nie wyświetlają się w Zoho Desk
Przyczyny nie odbierania wiadomości email na Zoho Desk: 1) Wiadomości ze skrzynki głównej (z której ustawione jest przekierowanie) trafiają do SPAM, albo innego prywatnego folderu 2) Wiadomość wpadła do zakładki SPAM Ticket w Zoho Desku 3) Jest jakiś ...
SAML Zoho One
SAML w Zoho One ma służyć do logowania się za pomocą jednego hasła przez użytkowników do różnych aplikacji nie tylko Zoho, ale również aplikacji zewnętrznych klienta. Link do dokumentacji Zoho: https://www.zoho.com/one/help/saml.html Jest to ...
Przekierowanie wiadomości z Zoho Mail do Zoho Desk
Zoho Desk wyświetla tylko maile, które zostały odebrane od momentu ustawienia przekierowania, wszystkie historyczne dane należy zaimportować do Zoho Deska, przesyłam link do instrukcji Zoho jak importować dane do Zoho Desk: ...
Widoczność emaili na karcie rekordu w CRM
Zoho CRM pozwala poprzez integrację POP / IMAP pobierać i wyświetlać wiadomości email z zewnętrznej skrzynki pocztowej. Jeśli jakaś wiadomość nie jest widoczna na karcie rekordu mogą być to następujące przyczyny: 1) Chwilowy problem z funkcjonowaniem ...
Import rekordów powiązanych w Zoho CRM
1) Za pomocą importu danych w Ustawieniach - należy się upewnić, że plik importowanych rekordów, który ma powiązanie z drugim modułem, musi zawierać id rekordu z pliku drugiego rekordu (np. importujemy Kontakty i chcemy by były powiązane z Kontami, ...
Udostępnianie danych innym użytkownikom.
Problemem jest ustawienie udostępniania danych. Aby użytkownik nie będący Administratorem mógł widzieć wszystkie rekordy można wykonać dwie czynności: 1) Nadać mu rolę Głównego Dyrektora (CEO) 2) W Ustawieniach -> UŻYTKOWNICY I KONTROLA -> Kontrola ...
Problem z działaniem aplikacji Zoho.
Problem może dotyczyć przeglądarki, np. Chrome nie działa, a Mozilla tak. Może wyszła jakaś aktualizacja przeglądarki, której klient nie wgrał, co blokuje niektóre opcje. Czasem pomoaga też wyczyszczenie cache przeglądarki. Należy również ...
Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM
Aplikacja mobilna rejestracja rozmów: 1) Rozmowy wychodzące - wybieramy rekord w aplikacji mobilnej Zoho CRM i klikamy słuchawkę (dzwonimy z aplikacji) 2) Rozmowy przychodzące - w ustawieniach aplikacji powinniśmy mieć włączone Logowanie rozmów ...
Zoho Project moduł dokumentów (Zoho Docs) - błąd z wyświetlaniem
Problem z dostępem do dokumentów od strony Zoho Projects może być wywołany w przypadku użytkowników Zoho One brakiem / błędną weryfikacją domeny portalu w zakładce Domen. Komunikat Zoho: Navigate to Zoho One Admin panel -> Domains -> Add Domain then ...
Customwe pole email
Wtyczka pozwalająca na pobieranie wiadomości email działa tylko na systemowych polach. Customowe pola email, mogą być wykorzystywane do automatycznych wiadomości, albo jako pola zawierające dodatkowe informację, pomoc w wysyłce ręcznej, ale nie są ...
Wolne działanie Zoho - możliwe przyczyny
Czasem działanie aplikacji Zoho może przyspieszyć wyczyszczenie cache przeglądarki. Czas reakcji aplikacji może też być związany z dostawcą sieci i miejscem pracy. Polecane przeglądarki to Chrome i Mozilla.
Błąd uwierzyteniania - Probem z Zoho Mail
Jak chcemy włączyć pocztę pojawia się komunikat : Konto pocztowe nie może być włączone dla ....@..... Przyczyna: błąd uwierzytelniania Z tego co widzę po komunikacie jest problem z uwierzytelnieniem Państwa serwera pocztowego w Zoho CRM. Proszę wejść ...
Czy jest integracja Zoho CRM z FreshMailem?
Dzień dobry, Chciałabym zintegrować Zoho CRM z narzędziem FreshMail. Niestety nie wiem jak mogłabym to zrobić. Pomoc techniczna z FreshMaila odesłała mnie do Państwa. Samo Zoho nie robiło integracji z Freshmail. Sam FreshMail chwali się na swojej ...
Czy jak dezaktywuje użytkownika to nie muszę za tą licencje już płacić?
Witam, chciałabym się dowiedzieć dlaczego otrzymaliśmy fakturę od Zoho za 4 licencje jak mamy 2 aktywnych użytkowników. Sama dezaktywacja użytkowników to za mało, nadal ilość licencji do wykorzystania jest taka sama jak pierwotne wykupiono i w ...
Użytkownik nie może przyjąć zaproszenia do Zoho CRM
Witam, Dodałem użytkownika do CRM i widnieje on jako niepotwierdzony. Po wysłaniu zaproszenia otrzymuje on mailem komunikat jak niżej, który mówi że nie można przyjąć zaproszenia i trzeba usunąć konto użytkownika. Wolałbym nie usuwać konta bo jest ...
Undelivered Mail Returned to Sender
Otrzymuje zwrotne maile z trścią " INVALID_ADDRESS, ERROR_CODE :554, ERROR_CODE :5.7.1 Service unavailable; Client host [74.***.84.***] blocked". Co się dzieje? Z reguły problem dotyczy listy spam. Trzeba wysłać prośbę o wpisanie na białą listę ...
Użytkownik CRM już nie pracuje, ale chcę móc widzieć dalej jego maile w CRM
Użytkownik CRM już nie pracuje, ale chcę móc widzieć dalej jego maile w CRM. Aby była możliwość zachowania historii mailowej byłego pracownika należy dokonać kilku kroków: Ustawić widoczność maili w CRM poprzez Ogólne- > Ustawienia poczty e-mail. ...
W jakiej wersji i czy jest możliwość utworzenia widoku 30 ostatnich zmodyfikowanych kontaktów wraz z ostatnimi notatkami
Dzień dobry W jakiej wersji systemu CRM Zoho, mogę uzyskać taką funkcjonalność, że: - w jednym widoku widzę np. 30 ostatnich zmodyfikowanych kontaktów wraz z ostatnimi notatkami (i te notatki są dla nas najważniejsze). W Zoho CRM Standard, ...
Next page