Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć.
Punkty do zapamiętania przed usunięciem konta CRM
Przed podjęciem decyzji o usunięciu konta należy pamiętać o następujących kwestiach: 
- Możesz natychmiast usunąć pojedynczego użytkownika lub konto osobiste, pod warunkiem, że jest ono subskrybowane w wersji Free.
- Jeśli subskrybujesz wersję płatną, musisz najpierw przejść na wersję bezpłatną lub anulować subskrypcję.
- Jeśli konto ma wielu aktywnych użytkowników, przed usunięciem konta należy dezaktywować wszystkich użytkowników.
- Tydzień (7 dni) po dezaktywacji ostatniego aktywnego użytkownika konta lub anulowaniu subskrypcji (przejście z wersji płatnej) na stronie Dane firmy będzie dostępny link Usuń konto CRM.
- W razie potrzeby możesz wykonać kopię zapasową wszystkich danych z Twojego konta i załączników.
Aby usunąć swoje konto
- Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Szczegóły firmy.
- Kliknij łącze Usuń konto CRM.
      3. Przeczytaj komunikat ostrzegawczy i potwierdź działanie.
          Zostaniesz wylogowany ze swojego konta, a wygenerowany przez system e-mail dotyczący zamknięcia konta zostanie wysłany do Ciebie.

Notatka
- Usunięcie konta Zoho CRM nie blokuje dostępu do wszystkich innych usług Zoho. Po zamknięciu konta Zoho CRM możesz bez problemu kontynuować dostęp do innych usług Zoho, korzystając z tego samego adresu e-mail.
 
- Related Articles
- Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM- Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ... 
- Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM- Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ... 
- Zarządzanie ustawieniami konta CRM- Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ... 
- Praca z potencjalnymi klientami- Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ... 
- Scalanie zduplikowanych rekordów- Kiedy pracujesz ze znaczną ilością danych, utrzymywanie bazy danych wolnej od duplikatów staje się dość trudne. Wraz ze wzrostem możliwości tworzenia rekordów w CRM wzrastają również szanse na zduplikowanie wpisów. Na przykład ten sam lead może ...