Usuwanie konta Zoho CRM

Usuwanie konta Zoho CRM


Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć.

Punkty do zapamiętania przed usunięciem konta CRM

Przed podjęciem decyzji o usunięciu konta należy pamiętać o następujących kwestiach: 
  1. Możesz natychmiast usunąć pojedynczego użytkownika lub konto osobiste, pod warunkiem, że jest ono subskrybowane w wersji Free.
  2. Jeśli subskrybujesz wersję płatną, musisz najpierw przejść na wersję bezpłatną lub anulować subskrypcję.
  3. Jeśli konto ma wielu aktywnych użytkowników, przed usunięciem konta należy dezaktywować wszystkich użytkowników.
  4. Tydzień (7 dni) po dezaktywacji ostatniego aktywnego użytkownika konta lub anulowaniu subskrypcji (przejście z wersji płatnej) na stronie Dane firmy będzie dostępny link Usuń konto CRM.
  5. W razie potrzeby możesz wykonać kopię zapasową wszystkich danych z Twojego konta i załączników.
Aby usunąć swoje konto

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Szczegóły firmy.
  2. Kliknij łącze Usuń konto CRM.



      3. Przeczytaj komunikat ostrzegawczy i potwierdź działanie.
          Zostaniesz wylogowany ze swojego konta, a wygenerowany przez system e-mail dotyczący zamknięcia konta zostanie wysłany do Ciebie.


Notatka
  1. Usunięcie konta Zoho CRM nie blokuje dostępu do wszystkich innych usług Zoho. Po zamknięciu konta Zoho CRM możesz bez problemu kontynuować dostęp do innych usług Zoho, korzystając z tego samego adresu e-mail.

    • Related Articles

    • Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM

      Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
    • Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

      Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów. Zainstaluj aplikację ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...