Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć.
Punkty do zapamiętania przed usunięciem konta CRM
Przed podjęciem decyzji o usunięciu konta należy pamiętać o następujących kwestiach:
- Możesz natychmiast usunąć pojedynczego użytkownika lub konto osobiste, pod warunkiem, że jest ono subskrybowane w wersji Free.
- Jeśli subskrybujesz wersję płatną, musisz najpierw przejść na wersję bezpłatną lub anulować subskrypcję.
- Jeśli konto ma wielu aktywnych użytkowników, przed usunięciem konta należy dezaktywować wszystkich użytkowników.
- Tydzień (7 dni) po dezaktywacji ostatniego aktywnego użytkownika konta lub anulowaniu subskrypcji (przejście z wersji płatnej) na stronie Dane firmy będzie dostępny link Usuń konto CRM.
- W razie potrzeby możesz wykonać kopię zapasową wszystkich danych z Twojego konta i załączników.
Aby usunąć swoje konto
- Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Szczegóły firmy.
- Kliknij łącze Usuń konto CRM.
3. Przeczytaj komunikat ostrzegawczy i potwierdź działanie.
Zostaniesz wylogowany ze swojego konta, a wygenerowany przez system e-mail dotyczący zamknięcia konta zostanie wysłany do Ciebie.
Notatka
- Usunięcie konta Zoho CRM nie blokuje dostępu do wszystkich innych usług Zoho. Po zamknięciu konta Zoho CRM możesz bez problemu kontynuować dostęp do innych usług Zoho, korzystając z tego samego adresu e-mail.
Related Articles
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM
Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...