Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, mogą być świetne do współpracy. Platforma, na której możesz aktywnie włączyć się w dyskusje i dzielić się swoimi pomysłami, może być bardzo przydatna i oszczędzić czas.
Funkcja Kanały w Zoho CRM zapewnia jedną z takich platform, na której możesz otwarcie dzielić się swoimi poglądami i omawiać sprawy z członkami zespołu, aby przyspieszyć proces decyzyjny. Ponadto kanały dostarczają również aktualizacje ważnych rekordów, które obserwujesz, takie jak kto zaktualizował rekord, jakie zmiany zostały wprowadzone w rekordzie itp.
Dzięki kanałom na koncie Zoho CRM możesz:
Wszystkie komunikaty o statusie, wzmianki, komentarze, wiadomości bezpośrednie, zmiany dokonane w posiadanych rekordach, dodawanie notatek do rekordów, usuwanie rekordów itp. zostaną wyświetlone.
Kanały można dalej filtrować na podstawie modułów i okresu.
Wspomnij o innych użytkownikach, grupach lub rolach w swoich komunikatach o stanie. Użytkownicy powiązani z wymienionymi grupami lub rolami będą mogli wyświetlić wiadomość na swojej tablicy kanałów.
Śledź rekordy, które są dla Ciebie ważne. Rekordy, które posiadasz, będą automatycznie śledzone. Możesz użyć przycisku Śledź, aby ręcznie śledzić rekordy lub utworzyć reguły automatycznego śledzenia, aby śledzić rekordy innych.
Możesz szybko rzucić okiem na szczegóły wizytówki, aby zaktualizować rekordy w kanałach.
Możesz mieć grupę marketingową, różne grupy sprzedażowe, grupę dla kierowników zespołów i menedżerów oraz wiele takich zamkniętych grup. Komunikowanie się w tych zamkniętych kręgach w celu łatwej współpracy i dzielenia się informacjami to powszechny problem w organizacji. Masz na to rozwiązanie, tworząc grupy w Feeds. Każda dyskusja tocząca się w grupie, pliki udostępnione w grupie, komunikaty o stanie itp. mogą być dostępne dla użytkowników grupy. Możesz także wspomnieć o swojej grupie w wiadomościach lub wysyłać prywatne wiadomości do grupy.
Aby utworzyć grupę z karty Źródła
Kanały to świetny sposób, aby mieć zakładkę na rekordach, które są dla Ciebie ważne. Jeśli jednak uważasz, że sekcja Kanały jest zbyt zajęta wszelkiego rodzaju aktualizacjami, możesz wybrać moduły, z których chcesz otrzymywać aktualizacje. Na przykład, jeśli chcesz widzieć tylko aktualizacje dotyczące umów i kont, a nie potencjalnych klientów, możesz po prostu odznaczyć potencjalni klienci w ustawieniach preferencji kanałów. Spowoduje to zablokowanie wszystkich kanałów związanych z modułem potencjalnych klientów.
Ustawienia preferencji kanałów są ustalane przez Administratora i obowiązują wszystkich użytkowników konta organizacji CRM.
Aby zmienić preferencje kanałów
Auto-Follow Rules, jak sama nazwa wskazuje, pomaga automatycznie śledzić rekordy, które są dla Ciebie ważne. Gdy rekord spełnia kryteria określone w regule Auto-Follow, automatycznie podążasz za rekordem. Zmiany dokonane w rekordach, za którymi podążasz, są wymienione w zakładce Kanały w Zoho CRM. Pomaga to śledzić działania i aktualizacje tych ważnych rekordów.
Rozważ następujący scenariusz: kierujesz działem sprzedaży w swojej firmie i chcesz otrzymywać aktualne informacje o wszystkich ważnych transakcjach, których szanse sprzedaży przekraczają 1000 USD. Zamiast prosić zespół o ręczne wysyłanie aktualizacji ważnych rekordów, możesz automatycznie śledzić rekordy za pomocą reguł automatycznego śledzenia i otrzymywać aktualizacje na karcie Źródła. W ten sposób jesteś dobrze poinformowany o każdym dodaniu do niego notatki, dodaniu niektórych szczegółów do rekordu lub powiązaniu z rekordem jakiejkolwiek innej aktywności.
Aby utworzyć reguły automatycznego przestrzegania
Aby edytować lub usunąć reguły automatycznego przestrzegania
TSuwak Źródła oznacza liczbę dni i służy do ustawienia liczby od 1 do 180. Na podstawie liczby wybranej w tym suwaku zostaną wyświetlone rekordy, które nie są aktualizowane przez więcej niż określoną liczbę dni. Pomoże Ci to śledzić wszystkie ważne leady, które były nieaktywne przez okres do 6 miesięcy.
Przykład: Chcesz wyświetlić rekordy bez działań lub aktualizacji z ostatnich 5 dni. Musisz ustawić suwak Kanały na 5. Wyświetlone zostaną rekordy, które nie były aktualizowane przez ponad 5 dni.
Aby wyświetlić nieaktywne rekordy
Wszystkie rekordy, które posiadasz, będą automatycznie śledzone przez Ciebie. Rekordy, które śledzisz ręcznie lub obserwujesz na podstawie reguły automatycznego obserwowania, zostaną wyświetlone w sekcji Obserwowane przeze mnie.
Aby wyświetlić rekordy obserwowane przez Ciebie