Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM

Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM

Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook:
  • Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty

  • Dodaj notatki do rekordów CRM

  • Twórz nowe aktywności dla leadów lub kontaktów

  • Zobacz kampanie powiązane z leadami lub kontaktami

  • Konwertuj potencjalnych klientów

  • Powiąż e-maile z potencjalnymi klientami, kontaktami i ofertami

Instalowanie dodatku

Możesz zainstalować dodatek z konta MS Outlook.
Aby zainstalować z MS Outlook
  1. Zaloguj się do swojego konta Outlook.

  2. Wybierz wiadomość e-mail i kliknij ikonę Pobierz dodatki.
    Zostaniesz przekierowany do listy dodatków dla programu Outlook.
    Alternatywnie kliknij ikonę Więcej (...) i wybierz Pobierz dodatki z listy rozwijanej.



  3. W pasku wyszukiwania wpisz Zoho CRM dla poczty e-mail i kliknij Dodaj.

  4. Potwierdź politykę prywatności i okres obowiązywania licencji.

Po zakończeniu instalacji dodatek Zoho CRM dla poczty e-mail zostanie przypięty do wiadomości e-mail w celu szybkiego dostępu.


Zrozumienie dodatku

Po zainstalowaniu dodatku opcja Zoho CRM for Email zostanie wyświetlona pod listą dodatków. Możesz kliknąć strzałkę w dół na górnym panelu wiadomości e-mail, aby uzyskać do niej dostęp. Po kliknięciu na ikonę do prawego panelu bocznego w Twojej skrzynce odbiorczej zostanie dodana osobna sekcja dotycząca Zoho CRM for Outlook. 


Możesz kliknąć menu dodatków, aby wyświetlić:
  • Wszystkie oferty — wyświetl wszystkie umowy utworzone lub dodane na Twoim koncie CRM.

    Wszystkie kampanie — wyświetl wszystkie kampanie przypisane do kontaktów przy użyciu Twojego konta CRM.

    Wszystkie konta — wyświetl wszystkie konta utworzone lub obecne na Twoim koncie CRM.


Dodawanie potencjalnych klientów lub kontaktów 

Możesz dodawać użytkowników jako potencjalnych klientów lub kontakty do konta CRM bezpośrednio z wiadomości e-mail z programu Outlook. 

Aby dodać potencjalnych klientów lub kontakt
  1. Wybierz dowolny e-mail ze skrzynki odbiorczej programu Outlook.

  2. Kliknij Zoho CRM dla poczty e-mail z rozwijanej strzałki.
    Jeśli użytkownik nie zostanie dodany jako potencjalny klient lub kontakt, zostanie wyświetlona opcja Dodaj potencjalnego klienta lub kontakt.

  3. Kliknij kartę Potencjalny klient lub Kontakt.

  4. Wprowadź szczegóły.
    Kliknij +więcej pól, aby dodać dodatkowe szczegóły.

  5. Kliknij Dodaj potencjalnego klienta lub Dodaj kontakt.

Powiąż e-maile z potencjalnymi klientami, kontaktami lub ofertami

Funkcja Associate e-mail ułatwia śledzenie komunikacji e-mail z potencjalnymi klientami lub kontaktami. Możesz znaleźć tę wiadomość e-mail na liście Powiązane wiadomości e-mail na stronie szczegółów rekordu.

Aby powiązać adres e-mail

  1. Wybierz dowolny e-mail ze skrzynki odbiorczej programu Outlook.
  2. Przejdź do zakładki Informacje i kliknij ikonę Zoho CRM dla poczty e-mail, a następnie kliknij Współpracuj.

  3. Jeśli użytkownik nie został dodany jako potencjalny klient, kontakt lub transakcja, kliknij Dodaj potencjalnego klienta, kontakt lub umowę.
    Po powiązaniu wiadomości e-mail otrzymasz wiadomość o sukcesie.

Notatka
Możesz powiązać wiadomość e-mail tylko z jednym rekordem. Jeśli w wiadomości e-mail znajduje się wiele adresów e-mail i po zarejestrowaniu tej wiadomości e-mail dla potencjalnych klientów/kontaktów z tym adresem e-mail, nie będzie ona już dostępna do powiązania dla innych rekordów. Rekord może być powiązany z różnymi wiadomościami e-mail, ale każda wiadomość e-mail może być powiązana tylko z jednym rekordem.  

Konwertowanie potencjalnych klientów

Możesz przekonwertować potencjalnego klienta na kontakt bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej programu Outlook. Podczas konwersji możesz dodać kontakt do istniejącego konta lub utworzyć nowe konto. Możesz także powiadomić właścicieli rekordów konta lub kontakt o dodaniu rekordu.

Aby zamienić potencjalnego klienta

  1. Wybierz e-mail ze skrzynki odbiorczej programu Outlook.

  2. Kliknij ikonę Więcej > Konwertuj.

  3. W wyskakującym okienku Konwertuj potencjalnego klienta zaznacz Dodaj do istniejącego kontaktu lub Utwórz nowy kontakt.

  4. Zaznacz Powiadom właściciela rekordu.

  5. Kliknij Konwertuj.

Edytowanie lub usuwanie potencjalnych klientów lub kontaktów

Jeśli chcesz edytować lub usunąć jakiekolwiek informacje o potencjalnym kliencie lub kontakcie, możesz kliknąć ikonę Więcej i wybrać niezbędne opcje.

Dodawanie czynności i notatek

Możesz dodawać działania i notatki do rekordu ze swojej skrzynki odbiorczej. 
  1. Wybierz wiadomość e-mail ze swojej skrzynki odbiorczej i kliknij strzałkę w dół.

  2. Kliknij kartę Działania i przejdź do Utwórz działania.
    Kliknij opcję Dodaj notatkę, aby utworzyć notatkę

  3. Wybierz aktywność, wybierz zadanie, połączenie lub wydarzenie.

  4. Kliknij Dodaj.

Przeglądanie kampanii

Możesz wyświetlić tylko te kampanie, z którymi powiązany jest potencjalny klient lub kontakt.

Aby wyświetlić kampanie

  1. Wybierz e-mail i kliknij strzałkę w dół.

  2. Wybierz kartę Kampanie.
    Wyświetlone zostaną wszystkie kampanie, które są powiązane z leadem lub kontaktem.

Dezaktywacja dodatku MS Outlook

W razie potrzeby możesz dezaktywować dodatek, korzystając z opcji zarządzania dodatkiem w ustawieniach programu MS Outlook. Potencjalni klienci lub kontakty dodane za pomocą dodatku zostaną zachowane bez zmian po dezaktywacji.


    • Related Articles

    • Wtyczka MS Outlook — przegląd

      Pobieranie wtyczki MS Outlook nie jest już dostępne.   Wtyczka Zoho CRM dla MS Outlook to wtyczka zwiększająca produktywność, służąca do synchronizowania kontaktów, zadań i spotkań pomiędzy Zoho CRM i Microsoft Outlook. Wtyczka Zoho CRM do programu ...
    • Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

      Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów. Zainstaluj aplikację ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Rodzaje integracji – wprowadzenie

      Zoho CRM oferuje różne aplikacje i dodatki zwiększające produktywność i współpracę, które zwiększą Twoją wydajność podczas pracy z potencjalnymi i potencjalnymi klientami oraz potencjalnymi klientami. Istnieje zestaw integracji dla zwykłych ...
    • Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM

      Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...