Zarządzanie ustawieniami konta CRM

Zarządzanie ustawieniami konta CRM

Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane zgodnie ze swoimi preferencjami.

Poniższa tabela zawiera listę funkcji, które są specyficzne dla administratora i użytkowników standardowych:

FunkcjePrzywilej
Zmień nazwęAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień informacje adresoweAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień językAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień format datyAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień strefę czasowąAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień format nazwyAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień identyfikator e-mail*Standardowy użytkownik
Zmień hasło*Standardowy użytkownik
Zmień pytanie zabezpieczające*Standardowy użytkownik
Zmień odpowiedź*Standardowy użytkownik
Zmień profilAdministrator
Zmień rolęAdministrator
Zmień walutęAdministrator
Dodaj użytkownika
Administrator
Aktywuj/dezaktywuj użytkownikaAdministrator
Ponownie zaproś użytkownikaAdministrator

Zmień dane osobowe

Możesz zmienić swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, strona internetowa, data urodzenia, adres, język, format czasu, strefa czasowa itp.

Aby zmienić dane osobowe

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w odpowiedniej sekcji.
  3. W razie potrzeby zmodyfikuj dane osobowe w wyskakującym okienku Informacje o koncie. (Patrz poniższa tabela)
  4. Kliknij Zapisz.

Lista standardowych pól

Nazwa polaOpisTyp danych
ImięPodaj imię użytkownika.Pole tekstowe
Nazwisko*Podaj nazwisko użytkownika. To pole jest obowiązkowe.Pole tekstowe
Alias
Podaj inną nazwę użytkownika.Pole tekstowe
Rola*Wybierz rolę (na przykład Administrator, Użytkownik standardowy i inne). Jest to pole obowiązkowe. Tylko jeśli masz profil administratora, możesz zmienić tę wartość.Lista wyboru
Email*
Wyświetl podstawowy identyfikator e-mail użytkownika. To pole można zaktualizować w Kontach Zoho.Email
Strona internetowa
Podaj adres URL witryny użytkownika.URL
Phone
Podaj oficjalny numer telefonu użytkownika.Lista wyboru
Mobile
Podaj numer telefonu komórkowego użytkownika.Pole tekstowe, pole numeryczne
Fax
Określ numer FAKSU użytkownika.Pole tekstowe
Data urodzeniaWybierz datę urodzenia użytkownika z rozwijanej listy mm/dd/rrrrPole daty
UlicaPodaj podstawowy adres użytkownika Zoho CRM.Pole tekstowe
MiastoPodaj nazwę miasta, w którym mieszka użytkownik.Pole tekstowe
stanyPodaj nazwę stanu, w którym mieszka użytkownik.Pole tekstowe
kod pocztowyPodaj kod pocztowy adresu użytkownika.Pole tekstowe, pole numeryczne
KrajPodaj nazwę kraju użytkownika.Pole tekstowe
Język*Wybierz język. To pole jest obowiązkowe.Lista wyboru
Kraj region*Wybierz ustawienia regionalne kraju, aby określić format daty. To pole jest obowiązkowe.Lista wyboru
Strefa czasowa*Select the time zone in which you are working. This field is a mandatory field.
Lista wyboru

Dodaj informacje społecznościowe

Dodaj profile społecznościowe do swojego konta CRM. W profilu społecznościowym możesz dodać tylko dane swojego konta na Twitterze.



Aby dodać profil społecznościowy

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Wybierz dowolny profil społecznościowy z dostępnej listy i kliknij link +Dodaj.
  3. Wprowadź dane logowania i kliknij Autoryzuj aplikację
       
Twój profil społecznościowy zostanie teraz połączony z Twoim kontem CRM. Możesz także zmienić dowolny z tych profili, ponownie je uwierzytelnić lub usunąć w razie potrzeby.

Zmień informacje regionalne

Na podstawie ustawień regionalnych kraju możesz podać język swojego konta. Ponadto na koncie CRM możesz wybrać między 12-godzinnym a 24-godzinnym formatem czasu. Format daty jest automatycznie aktualizowany zgodnie z wybranym ustawieniem regionalnym kraju. Obsługiwane są następujące międzynarodowe formaty daty:

  1. Dd / mm / rrrr
  2. mm-dd-rrrr
  3. rrrr-mm-dd


Aby zmienić język, ustawienia regionalne kraju, format czasu i strefę czasową.

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Informacje regionalne.

      3. Wybierz wartość z odpowiednich list rozwijanych.
      4. Kliknij zapisz.

Zmień format nazwy i preferencje

W sekcji Format nazwy i preferencje można zmodyfikować format nazwy i ustawić preferencje kolejności sortowania.

Zmień format nazwy
Domyślnie format nazwy jest ustawiony jako <Zwrot grzecznościowy><Imię><Nazwisko>. Możesz jednak zmienić format nazwy zgodnie z konwencjami nazewnictwa używanymi w Twoim kraju.

Przykład: w USA format imienia to zazwyczaj <Pozdrowienie><Imię><Nazwisko>, podczas gdy w Japonii format to <Nazwisko> <Imię> <Pozdrowienie>

Aby zmienić format nazwy

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. W obszarze Format nazwy i preferencje wybierz żądany format nazwy z listy rozwijanej.

Ten format zostanie natychmiast zapisany i będzie miał zastosowanie w widokach list, polach wyszukiwania i nazwie użytkownika.

Ustaw preferencje kolejności sortowania

Rekordy są zwykle sortowane w widoku listy [Moduł] na podstawie formatu nazwy. Jeśli jednak wolisz mieć wzorzec sortowania niezależny od formatu nazwy wyświetlanej, możesz ustawić tę preferencję w preferencjach kolejności sortowania.

Na przykład format nazwy wyświetlanej to <Imię><Nazwisko>. Ale chcesz posortować rekordy w kolejności Rosnąco lub Malejąco na podstawie <Nazwisko> <Imię>. Możesz to zrobić, ustawiając odpowiednią preferencję kolejności sortowania.

Aby ustawić preferencje kolejności sortowania

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. W obszarze Format nazwy i preferencje wybierz odpowiednią opcję z listy rozwijanej Preferencje sortowania.

Będziesz mógł sortować rekordy na podstawie tego formatu, nawet jeśli nie jest to format wyświetlanej nazwy.
 

Pole Imię i nazwisko w widoku listy

Podczas tworzenia niestandardowego widoku listy dla modułu znajdziesz pole o nazwie Pełna nazwa w obszarze Dostępne kolumny. Jest to połączenie Imienia i Nazwiska. Można to przesunąć do wybranych kolumn. Po użyciu w widoku listy, pole Imię i nazwisko będzie wyświetlane odpowiednio jako Nazwa potencjalnego klienta i Nazwa kontaktu w modułach Leady i Kontakty.


Zwróć uwagę, że Imię, Nazwisko i Pełne imię są polami indywidualnymi, na podstawie których rekordy w widoku listy mogą być sortowane w porządku rosnącym lub malejącym.

  Zmień hasło

Zoho zapewnia usługę Single Sign on, więc jeśli zmienisz hasło do Zoho CRM, zostanie ono zmienione dla wszystkich usług Zoho. Możesz zmienić hasło z Kont Zoho. Pamiętaj, że nie możesz zmienić hasła dla innych użytkowników.

Aby zmienić hasło

  1. Kliknij ikonę Ustawienia, a następnie kliknij Moje konto.

  2. Na stronie Konta Zoho kliknij Bezpieczeństwo.
  3. Na stronie Hasło wprowadź swoje Aktualne Hasło i Nowe Hasło w odpowiednich polach.
  4. Kliknij zapisz.
    Nowe Hasło zostanie zaktualizowane i powinno być używane do logowania się do wszystkich Usług Zoho.

Zmiana motywów

Motywy Zoho CRM dają indywidualnym użytkownikom możliwość dostosowania kolorów na ich koncie CRM. Korzystając z funkcji Motywy, możesz zmienić kolor tła kart.

Należy pamiętać, że to dostosowanie jest specyficzne dla użytkownika, tj. motyw zmieniony przez jednego użytkownika nie zostanie odzwierciedlony na kontach CRM innego użytkownika.

Aby zmienić motyw
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste możesz wybrać dowolny motyw z dostępnej listy zgodnie ze swoimi wymaganiami.



    • Related Articles

    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Ustawienia osobiste

      Po zarejestrowaniu się w Zoho Recruit i posiadaniu własnego konta możesz spersonalizować swoje konto Recruit. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te ...
    • Usuwanie konta Zoho CRM

      Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
    • Konfiguracja konta

      Użytkownicy w wielu organizacjach pracują z różnych lokalizacji, w różnych strefach czasowych i geograficznych. Każdy użytkownik może ustawić swoje osobiste preferencje w Zoho. Możesz spersonalizować i zarządzać ustawieniami na swoim koncie Zoho ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...