Ustawienia osobiste

Ustawienia osobiste

Po zarejestrowaniu się w Zoho Recruit i posiadaniu własnego konta możesz spersonalizować swoje konto Recruit. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane zgodnie ze swoimi preferencjami.

Poniższa tabela zawiera listę funkcji, które są specyficzne dla Administratora i Użytkowników Standardowych:
Functions
Privilege
Zmień nazwęAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień informacje adresoweAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień językAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień format datyAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień strefę czasowąAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień podpisAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień format nazwyAdministrator i użytkownik standardowy
Zmień identyfikator e-mail*Typowy użytkownik
Zmień hasło*Typowy użytkownik
Zmień pytanie zabezpieczające*Typowy użytkownik
Zmień odpowiedź*Typowy użytkownik
Zmień profilAdministrator
Zmień rolęAdministrator
Zmień walutęAdministrator
Dodaj użytkownikaAdministrator
Aktywuj/dezaktywuj użytkownikaAdministrator
Ponownie zaproś użytkownikaAdministrator

Zmień dane osobowe

Możesz zmienić swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, strona internetowa, data urodzenia, adres, język, format czasu, strefa czasowa itp.

Aby zmienić dane osobowe

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w odpowiedniej sekcji.
  3. W razie potrzeby zmodyfikuj dane osobowe w wyskakującym okienku Informacje o koncie. (Patrz poniższa tabela)
  4. Kliknij Zapisz.

Lista standardowych pól

Nazwa polaOpisTyp danych
ImięPodaj imię użytkownika.Pole tekstowe
Nazwisko*Podaj nazwisko użytkownika. To pole jest obowiązkowe.Pole tekstowe
Alias
Podaj inną nazwę użytkownika.Pole tekstowe
Rola*
Wybierz rolę (na przykład Administrator, Użytkownik standardowy i inne). Jest to pole obowiązkowe. Tylko jeśli masz profil administratora, możesz zmienić tę wartość.Lista wyboru
E-mail*
Wyświetl podstawowy identyfikator e-mail użytkownika. To pole można zaktualizować w Kontach Zoho.
Email
Stronie internetowejPodaj adres URL witryny użytkownika.
URL
TelefonPodaj oficjalny numer telefonu użytkownika.Lista wyboru
mobilnyPodaj numer telefonu komórkowego użytkownika.Text box, wartość całkowita
FaksOkreśl numer FAKSU użytkownika.Pole tekstowe
Data urodzeniaWybierz datę urodzenia użytkownika z rozwijanej listy mm/dd/rrrrPole daty
UlicaPodaj podstawowy adres użytkownika Zoho Recruit.Pole tekstowe
MiastoPodaj nazwę miasta, w którym mieszka użytkownik.Pole tekstowe
PaństwoPodaj nazwę stanu, w którym mieszka użytkownik.Pole tekstowe
Zamek błyskawicznyPodaj kod pocztowy adresu użytkownika.Pole tekstowe, wartość całkowita
KrajPodaj nazwę kraju użytkownika.Pole tekstowe
Język*
Wybierz język. To pole jest obowiązkowe.Lista wyboru
Ustawienia regionalne kraju*
Wybierz ustawienia regionalne kraju, aby określić format daty. To pole jest obowiązkowe.Lista wyboru
Strefa czasowa*
Wybierz strefę czasową, w której pracujesz. To pole jest obowiązkowe.Lista wyboru

Zmień informacje regionalne

Na podstawie ustawień regionalnych kraju możesz podać język swojego konta. Wybierz również między 12-godzinnym a 24-godzinnym formatem czasu na koncie Recruit. Format daty jest automatycznie aktualizowany zgodnie z wybranymi ustawieniami regionalnymi kraju. Obsługiwane są następujące międzynarodowe formaty daty::

  • dd-mm-rrrr
  • mm-dd-rrrr
  • rrrr-mm-dd

Aby zmienić język, ustawienia regionalne kraju, format czasu i strefę czasową.

  1. Przejdź do Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Informacje regionalne.
  3. Wybierz wartość z odpowiednich list rozwijanych.
  4. Kliknij Zapisz.

Zmień format nazwy

Domyślnie format nazwy jest ustawiony jako <Zwrot grzecznościowy> <Imię> <Nazwisko>. Możesz jednak zmienić format nazwy zgodnie z konwencjami nazewnictwa używanymi w Twoim kraju.

Przykład: W USA format imienia to zazwyczaj <Pozdrowienie> <Imię> <Nazwisko>, podczas gdy w Japonii format to <Nazwisko> <Imię> <Pozdrowienie>

Aby zmienić format nazwy

  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. W sekcji Format imienia i nazwiska przeciągnij i upuść zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko, aby zmienić kolejność.
  3. Kliknij Zapisz.

Zmień hasło

Zoho świadczy usługę Single Sign-on, więc jeśli zmienisz hasło dla Zoho Recruit, zostanie ono zmienione dla wszystkich usług Zoho. Możesz zmienić hasło z Kont Zoho. Pamiętaj, że nie możesz zmienić hasła dla innych użytkowników.

Aby zmienić hasło

  1. Kliknij ikonę Ustawienia, a następnie kliknij Moje konto.
  2. Na stronie Konta Zoho kliknij opcję Bezpieczeństwo.
  3. Na stronie Hasło wprowadź Aktualne hasło i Nowe hasło w odpowiednich polach.
  4. Kliknij Zapisz.
    Nowe hasło zostanie zaktualizowane i powinno być używane do logowania się do wszystkich usług Zoho

Zresetuj hasło

Użytkownicy z dowolną rolą mogą indywidualnie zresetować swoje hasło, klikając łącze Zapomniałem hasła na stronie logowania Zoho Recruit.

Aby zresetować hasło:
  1. Przejdź do strony logowania i kliknij Zapomniałem hasła.
    System przekierowuje Cię na stronę Konta Zoho.
  2. Na stronie Konta Zoho:
  • Identyfikator e-mail: Określ zarejestrowany identyfikator e-mail, jak wspomniano w Informacjach o koncie.
  • Tekst obrazu: Wprowadź kod captcha, jak widać na wyświetlonym obrazku.
  • Kliknij Poproś.
    System wysyła automatyczną wiadomość e-mail na Twój identyfikator e-mail.
  • Kliknij link „tutaj” w e-mailu.
    Zostaniesz przekierowany na stronę resetowania hasła do kont Zoho.
  • Na stronie resetowania hasła wprowadź nowe hasło.
  • Kliknij Zmień.
    Nowe hasło zostanie zaktualizowane i powinno być używane do logowania się do wszystkich usług Zoho.

Zmień pytanie zabezpieczające

Konta Zoho umożliwiają stworzenie własnego pytania bezpieczeństwa zgodnie z własnymi preferencjami po pierwszym zalogowaniu. Pytanie zabezpieczające można modyfikować w razie potrzeby i można je wykorzystać do odzyskania hasła.

Aby utworzyć tajne pytanie

  1. Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
  2. Na stronie Konta Zoho, w zakładce Strona główna, kliknij łącze Pytanie zabezpieczające.
  3. Na stronie Pytanie zabezpieczające podaj Bieżące hasło, Pytanie zabezpieczające i odpowiednią odpowiedź.
  4. Kliknij Zapisz.
    Pytanie bezpieczeństwa zostanie zaktualizowane i będzie miało zastosowanie do wszystkich Usług Zoho.

Zmień preferencje

Możesz określić format daty, subskrypcje biuletynów i połączenie z przeglądarką zgodnie ze swoimi preferencjami na stronie Preferencje konta Zoho.

Aby zmienić preferencje:
  1. Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
  2. Na stronie Konta Zoho, w zakładce Strona główna, kliknij łącze Preferencje.
  3. Na stronie Preferencje wykonaj następujące czynności:
    • Format daty: Określ format daty, taki jak dd/mm/rr i MM/dd/rr z listy rozwijanej lub możesz dostosować nowy format daty, wybierając opcję Niestandardowa z listy.
    • Subskrypcja biuletynu: Wybierz typ subskrypcji biuletynu, np. Ogłoszenia ogólne, Ogłoszenia dotyczące produktów lub Aktualizacje produktu, klikając pole wyboru.
    • Połączenie z przeglądarką: Wybierz bezpieczny dostęp do przeglądarki, klikając pole wyboru.
  4. Kliknij Zapisz.
    Preferencje zostaną zapisane w Kontach Zoho.
NotatkaZmiana formatu daty lub jakichkolwiek pól w Preferencjach kont Zoho nie spowoduje żadnych zmian w Zoho Recruit.

Autoryzowane strony internetowe

Możesz przyznać dostęp do wszystkich usług Zoho (w tym Zoho Recruit) z zaufanych stron internetowych osób trzecich. Na przykład może się zdarzyć, że sprzedawcy i partnerzy Zoho proszą o osadzenie strony „Zarejestruj się” konta Zoho w swojej witrynie. Jeśli wyrazisz zgodę, witryna strony trzeciej stanie się „autoryzowaną witryną”, a użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp do swojego konta Zoho z witryny sprzedawcy. Przyznane Witryny będą wyświetlane w sekcji Autoryzowane Witryny w Kontach Zoho i skąd można przeglądać lub usuwać autoryzowane Witryny.

Aby zarządzać autoryzowanymi stronami internetowymi:
  1. Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.

  2. Na stronie Konta Zoho, w zakładce Strona główna, kliknij łącze Autoryzowane strony internetowe.
  3. Na stronie Autoryzowane witryny możesz wyświetlić witryny, które zostały autoryzowane.

Sesje użytkownika

Ta funkcja śledzi wszystkie sesje użytkowników dla konkretnego konta Zoho. Aktywne sesje z ostatnich 7 dni są wymienione na ekranie sesji (w tym bieżąca sesja) z dodatkowymi informacjami, takimi jak czas rozpoczęcia, adres IP itp. Użytkownicy mają możliwość zakończenia poszczególnych sesji lub zakończenia wszystkich sesji (z wyjątkiem bieżącej).

Na przykład, zalogowałeś się do usługi Zoho ze swojego domu i z jakiegoś powodu zapomniałeś się wylogować. Twoja sesja pozostaje aktywna i po dotarciu do biura zorientowałeś się, że poprzednia sesja nie została zamknięta. W takich przypadkach sesje Użytkowników Kont Zoho pomagają sprawdzić wszystkie aktywne sesje i zamknąć sesje. Pomaga również zidentyfikować nieautoryzowany dostęp do kont, sprawdzając szczegóły sesji, takie jak godzina rozpoczęcia, połączenie z adresu IP i czynność.

Aby wyświetlić sesje użytkownika:
  1. Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
  2. Na stronie Sesje użytkownika możesz wyświetlić listę sesji i jej szczegóły.
  3. Na stronie Autoryzowane strony internetowe możesz wyświetlić autoryzowane strony internetowe.
  4. Kliknij Zamknij, aby zamknąć określoną sesję, lub Zamknij wszystkie inne sesje, aby zamknąć wszystkie sesje (poza bieżącą sesją).

Użyj podpisu

Wysyłając e-maile do swoich klientów, możesz automatycznie osadzić podpis w treści wiadomości. Podpisy można dostosować zgodnie z własnymi wymaganiami.

Aby skorzystać z funkcji podpisu
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Podpis
  3. Określ podpis w edytorze HTML.
    Aby używać podpisu w wiadomościach e-mail, musisz zaznaczyć pole wyboru Dodaj podpis użytkownika w szablonie wiadomości e-mail.
  4. Kliknij Zapisz.

Dodaj logo w swoim podpisie

Możesz również dodać logo w swoim podpisie, podając źródło obrazu w kodzie HTML.

Aby dodać logo do podpisu w wiadomości e-mail:
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
  2. Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Podpis
  3. W wyskakującym okienku edytora kliknij   aby wybrać obraz i wstawić.
  4. Kliknij Zapisz.

    • Related Articles

    • Jakie są ustawienia serwera poczty przychodzącej i wychodzącej?

      W przypadku ustawień serwera musisz podać nazwę serwera POP3 i szczegóły serwera SMTP, aby skonfigurować konto w Zoho. Poniżej wymieniono ustawienia POP dla kilku dostawców usług poczty online. Jeśli dane Twojego konta e-mail nie są tutaj wymienione, ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
    • Ustawienia organizacji

      Ustawienia organizacji Dostęp do wielu aspektów konfiguracji organizacji w Zoho People można uzyskać, klikając Ustawienia (ikona koła zębatego) w prawym górnym rogu ekranu: Konfigurowanie organizacji Możesz skonfigurować podstawowe szczegóły swojej ...