Po zarejestrowaniu się w Zoho Recruit i posiadaniu własnego konta możesz spersonalizować swoje konto Recruit. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane zgodnie ze swoimi preferencjami.
Poniższa tabela zawiera listę funkcji, które są specyficzne dla Administratora i Użytkowników Standardowych:
Zmień dane osobowe
Możesz zmienić swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, strona internetowa, data urodzenia, adres, język, format czasu, strefa czasowa itp.
Aby zmienić dane osobowe
- Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
- Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w odpowiedniej sekcji.
- W razie potrzeby zmodyfikuj dane osobowe w wyskakującym okienku Informacje o koncie. (Patrz poniższa tabela)
- Kliknij Zapisz.
Lista standardowych pól
Na podstawie ustawień regionalnych kraju możesz podać język swojego konta. Wybierz również między 12-godzinnym a 24-godzinnym formatem czasu na koncie Recruit. Format daty jest automatycznie aktualizowany zgodnie z wybranymi ustawieniami regionalnymi kraju. Obsługiwane są następujące międzynarodowe formaty daty::
- dd-mm-rrrr
- mm-dd-rrrr
- rrrr-mm-dd
Aby zmienić język, ustawienia regionalne kraju, format czasu i strefę czasową.
- Przejdź do Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
- Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Informacje regionalne.
- Wybierz wartość z odpowiednich list rozwijanych.
- Kliknij Zapisz.
Domyślnie format nazwy jest ustawiony jako <Zwrot grzecznościowy> <Imię> <Nazwisko>. Możesz jednak zmienić format nazwy zgodnie z konwencjami nazewnictwa używanymi w Twoim kraju.
Przykład: W USA format imienia to zazwyczaj <Pozdrowienie> <Imię> <Nazwisko>, podczas gdy w Japonii format to <Nazwisko> <Imię> <Pozdrowienie>
Aby zmienić format nazwy
- Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
- W sekcji Format imienia i nazwiska przeciągnij i upuść zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko, aby zmienić kolejność.
- Kliknij Zapisz.
Zmień hasło
Zoho świadczy usługę Single Sign-on, więc jeśli zmienisz hasło dla Zoho Recruit, zostanie ono zmienione dla wszystkich usług Zoho. Możesz zmienić hasło z Kont Zoho. Pamiętaj, że nie możesz zmienić hasła dla innych użytkowników.
Aby zmienić hasło
- Kliknij ikonę Ustawienia, a następnie kliknij Moje konto.
- Na stronie Konta Zoho kliknij opcję Bezpieczeństwo.
- Na stronie Hasło wprowadź Aktualne hasło i Nowe hasło w odpowiednich polach.
- Kliknij Zapisz.
Nowe hasło zostanie zaktualizowane i powinno być używane do logowania się do wszystkich usług Zoho
Zresetuj hasło
Użytkownicy z dowolną rolą mogą indywidualnie zresetować swoje hasło, klikając łącze Zapomniałem hasła na stronie logowania Zoho Recruit.
Aby zresetować hasło:
- Przejdź do strony logowania i kliknij Zapomniałem hasła.
System przekierowuje Cię na stronę Konta Zoho. - Na stronie Konta Zoho:
- Identyfikator e-mail: Określ zarejestrowany identyfikator e-mail, jak wspomniano w Informacjach o koncie.
- Tekst obrazu: Wprowadź kod captcha, jak widać na wyświetlonym obrazku.
- Kliknij Poproś.
System wysyła automatyczną wiadomość e-mail na Twój identyfikator e-mail. - Kliknij link „tutaj” w e-mailu.
Zostaniesz przekierowany na stronę resetowania hasła do kont Zoho. - Na stronie resetowania hasła wprowadź nowe hasło.
- Kliknij Zmień.
Nowe hasło zostanie zaktualizowane i powinno być używane do logowania się do wszystkich usług Zoho.
Zmień pytanie zabezpieczające
Konta Zoho umożliwiają stworzenie własnego pytania bezpieczeństwa zgodnie z własnymi preferencjami po pierwszym zalogowaniu. Pytanie zabezpieczające można modyfikować w razie potrzeby i można je wykorzystać do odzyskania hasła.
Aby utworzyć tajne pytanie
- Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
- Na stronie Konta Zoho, w zakładce Strona główna, kliknij łącze Pytanie zabezpieczające.
- Na stronie Pytanie zabezpieczające podaj Bieżące hasło, Pytanie zabezpieczające i odpowiednią odpowiedź.
- Kliknij Zapisz.
Pytanie bezpieczeństwa zostanie zaktualizowane i będzie miało zastosowanie do wszystkich Usług Zoho.
Zmień preferencje
Możesz określić format daty, subskrypcje biuletynów i połączenie z przeglądarką zgodnie ze swoimi preferencjami na stronie Preferencje konta Zoho.
Aby zmienić preferencje:
- Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
- Na stronie Konta Zoho, w zakładce Strona główna, kliknij łącze Preferencje.
Na stronie Preferencje wykonaj następujące czynności:
- Format daty: Określ format daty, taki jak dd/mm/rr i MM/dd/rr z listy rozwijanej lub możesz dostosować nowy format daty, wybierając opcję Niestandardowa z listy.
- Subskrypcja biuletynu: Wybierz typ subskrypcji biuletynu, np. Ogłoszenia ogólne, Ogłoszenia dotyczące produktów lub Aktualizacje produktu, klikając pole wyboru.
- Połączenie z przeglądarką: Wybierz bezpieczny dostęp do przeglądarki, klikając pole wyboru.
- Kliknij Zapisz.
Preferencje zostaną zapisane w Kontach Zoho.
Notatka: Zmiana formatu daty lub jakichkolwiek pól w Preferencjach kont Zoho nie spowoduje żadnych zmian w Zoho Recruit. Autoryzowane strony internetowe
Możesz przyznać dostęp do wszystkich usług Zoho (w tym Zoho Recruit) z zaufanych stron internetowych osób trzecich. Na przykład może się zdarzyć, że sprzedawcy i partnerzy Zoho proszą o osadzenie strony „Zarejestruj się” konta Zoho w swojej witrynie. Jeśli wyrazisz zgodę, witryna strony trzeciej stanie się „autoryzowaną witryną”, a użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp do swojego konta Zoho z witryny sprzedawcy. Przyznane Witryny będą wyświetlane w sekcji Autoryzowane Witryny w Kontach Zoho i skąd można przeglądać lub usuwać autoryzowane Witryny.
Aby zarządzać autoryzowanymi stronami internetowymi:
- Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
- Na stronie Konta Zoho, w zakładce Strona główna, kliknij łącze Autoryzowane strony internetowe.
- Na stronie Autoryzowane witryny możesz wyświetlić witryny, które zostały autoryzowane.
Sesje użytkownika
Ta funkcja śledzi wszystkie sesje użytkowników dla konkretnego konta Zoho. Aktywne sesje z ostatnich 7 dni są wymienione na ekranie sesji (w tym bieżąca sesja) z dodatkowymi informacjami, takimi jak czas rozpoczęcia, adres IP itp. Użytkownicy mają możliwość zakończenia poszczególnych sesji lub zakończenia wszystkich sesji (z wyjątkiem bieżącej).
Na przykład, zalogowałeś się do usługi Zoho ze swojego domu i z jakiegoś powodu zapomniałeś się wylogować. Twoja sesja pozostaje aktywna i po dotarciu do biura zorientowałeś się, że poprzednia sesja nie została zamknięta. W takich przypadkach sesje Użytkowników Kont Zoho pomagają sprawdzić wszystkie aktywne sesje i zamknąć sesje. Pomaga również zidentyfikować nieautoryzowany dostęp do kont, sprawdzając szczegóły sesji, takie jak godzina rozpoczęcia, połączenie z adresu IP i czynność.
Aby wyświetlić sesje użytkownika:
- Kliknij swoją nazwę logowania, a następnie kliknij Moje konto Zoho.
- Na stronie Sesje użytkownika możesz wyświetlić listę sesji i jej szczegóły.
- Na stronie Autoryzowane strony internetowe możesz wyświetlić autoryzowane strony internetowe.
- Kliknij Zamknij, aby zamknąć określoną sesję, lub Zamknij wszystkie inne sesje, aby zamknąć wszystkie sesje (poza bieżącą sesją).
Użyj podpisu
Wysyłając e-maile do swoich klientów, możesz automatycznie osadzić podpis w treści wiadomości. Podpisy można dostosować zgodnie z własnymi wymaganiami.
Aby skorzystać z funkcji podpisu
- Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
- Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Podpis
- Określ podpis w edytorze HTML.
Aby używać podpisu w wiadomościach e-mail, musisz zaznaczyć pole wyboru Dodaj podpis użytkownika w szablonie wiadomości e-mail. - Kliknij Zapisz.
Dodaj logo w swoim podpisie
Możesz również dodać logo w swoim podpisie, podając źródło obrazu w kodzie HTML.
Aby dodać logo do podpisu w wiadomości e-mail:
Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste.
Na stronie Ustawienia osobiste kliknij ikonę Edytuj w sekcji Podpis
W wyskakującym okienku edytora kliknij aby wybrać obraz i wstawić. Kliknij Zapisz.
Related Articles
Jakie są ustawienia serwera poczty przychodzącej i wychodzącej?
W przypadku ustawień serwera musisz podać nazwę serwera POP3 i szczegóły serwera SMTP, aby skonfigurować konto w Zoho. Poniżej wymieniono ustawienia POP dla kilku dostawców usług poczty online. Jeśli dane Twojego konta e-mail nie są tutaj wymienione, ...
Wprowadzenie do Zoho Recruit
Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Edycje Zoho Recruit
Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
Ustawienia organizacji
Ustawienia organizacji Dostęp do wielu aspektów konfiguracji organizacji w Zoho People można uzyskać, klikając Ustawienia (ikona koła zębatego) w prawym górnym rogu ekranu: Konfigurowanie organizacji Możesz skonfigurować podstawowe szczegóły swojej ...