Konfiguracja konta

Konfiguracja konta

Użytkownicy w wielu organizacjach pracują z różnych lokalizacji, w różnych strefach czasowych i geograficznych. Każdy użytkownik może ustawić swoje osobiste preferencje w Zoho. Możesz spersonalizować i zarządzać ustawieniami na swoim koncie Zoho Recruit, w tym określić lokalizację kraju, język, strefę czasową, format daty itp. Niektóre operacje, które wykonujesz na kontach Zoho, zostaną automatycznie zaktualizowane w ustawieniach osobistych Zoho Recruit i nawzajem.



informacje o koncie

Spersonalizuj swoje konto Zoho Recruit, ustawiając kraj, strefę czasową, język i dane osobowe.

Zmień język | Ustaw strefę czasową | Zaktualizuj dane osobowe

Inne ustawienia

Dostosuj podpis, dodaj obrazy do podpisu i zmodyfikuj format nazwy.

Dodaj podpis | Zmień format nazwy | Monitoruj dziennik audytu
    • Related Articles

    • Usuwanie konta Zoho CRM

      Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
    • Jak kupić dodatkowe miejsce w Zoho Recruit?

      Oparty na chmurze system śledzenia kandydatów Zoho Recruit bezpiecznie przechowuje wszystkie dane kandydatów i klientów. Przydzielona przestrzeń dyskowa będzie zależeć od wybranej wersji i liczby licencji dla zespołu zatrudniającego. Miejsce do ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...