Edycje Zoho CRM
Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych.
- Free
- Standard
- Professional
- Enterprise
- Ultimate
Każda edycja ma inną cenę i zawiera inny zestaw funkcji, do których można uzyskać dostęp po zakupie. Przed zakupem edycji powinieneś zrozumieć wymagania swojej firmy, aby móc wybrać odpowiednie funkcje. Mamy również 15-dniową wersję próbną dla wersji Professional, Standard i Enterprise. Możesz zarejestrować się w wersji podstawowej lub bezpłatnej, aby ocenić wszystkie edycje przed zakupem.
Poza edycją Free wszystkie inne edycje są oparte na licencjach użytkowników, czyli na podstawie liczby użytkowników, którzy będą się logować i uzyskiwać dostęp do konta CRM organizacji. W przypadku Twojej organizacji wszystkie zakupione licencje użytkowników powinny należeć do tej samej edycji. Na przykład nie można kupić 10 licencji użytkownika w wersji Standard i 5 licencji użytkownika w wersji Enterprise dla jednej organizacji.
Szczegółowe informacje na temat dostępności i limitów funkcji w poszczególnych wydaniach można znaleźć w tabeli Dostępność funkcji. Zoho CRM jest usługą typu „pay-as-you-go”, a za edycję, z której aktualnie korzystasz, będą naliczane miesięczne lub roczne opłaty. Dzięki temu istnieje elastyczność w zakresie uaktualniania wersji w miarę rozwoju firmy lub zmniejszania jej wersji, jeśli odetniesz kilka usług.
Obsługiwane języki
Zoho CRM obsługuje 28 języków. Możesz wybrać żądany język, przechodząc do opcji Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste w CRM. W sekcji Informacje regionalne kliknij ikonę Edytuj. Wybierz język, którego chcesz używać z listy w opcji Język.
Języki obsługiwane w Zoho CRM są wymienione poniżej:
- Arabski
- Indonezyjski
- Bułgarski
- Chiński (uproszczony)
- Chiński (tradycyjny)
- Chorwacki
- Czech
- Duński
- Holenderski
- Angielski (USA)
- Angielski brytyjski)
- Francuski
- Niemiecki
- Hebrajski
- Hinduski
- język Węgierski
|
- Włoski
- język Japoński
- Koreański
- Portugalski (Portugalia)
- Portugalski (Brazylia)
- Rosyjski
- Hiszpański
- Szwedzki
- Polski
- Tajski
- Turecki
- Wietnamski
|
wymagania systemowe
Zoho CRM jest aplikacją działającą w chmurze, dlatego aplikacja i dane nie są przechowywane w pamięci systemu komputerowego. Ponieważ aplikacje w chmurze opierają się na zdalnych serwerach, musisz mieć stałe połączenie internetowe, aby uzyskać dostęp do Zoho CRM. Nie musisz pobierać ani instalować żadnych plików na swoim komputerze, aby korzystać z CRM.
Zoho CRM jest kompatybilny z podstawową konfiguracją systemu, której szczegóły znajdziesz poniżej:
System operacyjny | Windows, Linux i Mac OS X |
Przeglądarka internetowa | Safari 13
Google Chrome 73
Mozilla Firefox 69
Edge 79
Opera 60 |
Inne wymagania | Włącz JavaScript Włącz ciasteczka Zainstaluj program Acrobat Reader (opcjonalnie) Zainstaluj przeglądarkę arkuszy kalkulacyjnych (opcjonalnie) |
Obsługujemy również te przeglądarki, które używają ES6.
Notatka
- Niezbędne jest korzystanie z przeglądarek, interfejsów API i wtyczek obsługujących TLS v1.2.
- Możesz nie mieć dostępu do Zoho CRM, jeśli włączyłeś tryb zgodności w Internet Explorerze.
Aby wyłączyć tryb zgodności w przeglądarce Internet Explorer 11
- Kliknij ikonę koła zębatego (w prawym górnym rogu IE) i wybierz Ustawienia widoku zgodności,
- Usuń zaznaczenie pola wyboru Wyświetlaj witryny intranetowe w widoku zgodności.
- Kliknij Zamknij.
Przestrzeń magazynowa
Przestrzeń dyskowa w Zoho CRM jest podzielona na dwie kategorie: Dane i Plik, co zapewnia wyraźniejszą reprezentację. Te kategorie są dalej podzielone na szczegóły dotyczące przechowywania i użytkowania.
Przechowywanie danych: to całkowita przestrzeń zajmowana przez rekordy w module standardowym i niestandardowym, która obejmuje notatki dodawane do rekordów. Obejmuje również miejsce zajmowane przez dane w Twoim koszu.
Przechowywanie plików: obejmuje miejsce zajmowane przez obrazy, załączniki (rekordy i wiadomości e-mail), szablony wiadomości e-mail i dokumenty powiązane z rekordem. W obszarze przechowywania plików można zobaczyć podział pamięci pod kątem funkcji, na przykład korespondencję seryjną i dokumenty. Ta pamięć obejmuje również miejsce zajmowane przez dane i pliki znajdujące się w koszu.
Sprawdź dostępność funkcji, aby dowiedzieć się więcej o domyślnej przestrzeni dyskowej dla każdej edycji. Przeczytaj także więcej o kupowaniu dodatkowej przestrzeni dyskowej.
Aplikacje mobilne
Aplikacja mobilna Zoho CRM pozwala Ci zabrać swój CRM, gdziekolwiek jesteś. Zapewnia ten sam dostęp do danych, które masz na komputerze, ale jest zorganizowany tak, aby pomóc Ci dokończyć zadania w podróży. Mobilność oferuje przejrzysty interfejs użytkownika, zoptymalizowany pod kątem łatwego dostępu do potrzebnych danych. Aplikacja umożliwia pracę w trybie offline, dzięki czemu można uzyskać dostęp do rekordów przechowywanych lokalnie oraz dodawać, modyfikować i usuwać rekordy. Gdy ponownie połączysz się z siecią, wszelkie zmiany wprowadzone w trybie offline zostaną automatycznie zsynchronizowane. Zobacz także Zoho CRM Mobile Edition
Wspierane urządzenia
Aplikacja Zoho CRM jest dostępna na urządzenia z systemem Android i iOS i można ją pobrać z Google Play i App Store. Jest również dostępny jako internet mobilny w obsługiwanych przeglądarkach mobilnych.
System operacyjny | Wersja |
Android | 5.0 i powyżej |
iOS | 10.0 i powyżej |
Internet mobilny |
|
Android | Chrome (zalecane) |
iOS | Safari (zalecane) |
Obsługiwane moduły
Możesz uzyskać dostęp do zestawu modułów Zoho CRM ze swojego urządzenia. Zawarte w nich dane będą przechowywane w lokalnej bazie danych na Twoim urządzeniu. Obsługiwane moduły różnią się w zależności od wersji CRM, którą subskrybujesz. Twoje urządzenie obsługuje następujące moduły.
Namiary | Kontakty | Konta | Transakcje | Zadania |
Spotkania | Połączenia | Produkty | Oferty | Rozwiązania |
Dostawcy | Cenniki | Cytaty | Szanse sprzedaży | Zlecenia kupna |
Faktury | Wszystkie niestandardowe moduły (Maksymalnie: 15 niestandardowych modułów) | Pulpity nawigacyjne | - | - |