Specyfikacje w Zoho CRM

Specyfikacje w Zoho CRM

Edycje Zoho CRM

Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych.
  1. Free
  2. Standard
  3. Professional
  4. Enterprise
  5. Ultimate
Każda edycja ma inną cenę i zawiera inny zestaw funkcji, do których można uzyskać dostęp po zakupie. Przed zakupem edycji powinieneś zrozumieć wymagania swojej firmy, aby móc wybrać odpowiednie funkcje. Mamy również 15-dniową wersję próbną dla wersji Professional, Standard i Enterprise. Możesz zarejestrować się w wersji podstawowej lub bezpłatnej, aby ocenić wszystkie edycje przed zakupem.

Poza edycją Free wszystkie inne edycje są oparte na licencjach użytkowników, czyli na podstawie liczby użytkowników, którzy będą się logować i uzyskiwać dostęp do konta CRM organizacji. W przypadku Twojej organizacji wszystkie zakupione licencje użytkowników powinny należeć do tej samej edycji. Na przykład nie można kupić 10 licencji użytkownika w wersji Standard i 5 licencji użytkownika w wersji Enterprise dla jednej organizacji.

Szczegółowe informacje na temat dostępności i limitów funkcji w poszczególnych wydaniach można znaleźć w tabeli Dostępność funkcji. Zoho CRM jest usługą typu „pay-as-you-go”, a za edycję, z której aktualnie korzystasz, będą naliczane miesięczne lub roczne opłaty. Dzięki temu istnieje elastyczność w zakresie uaktualniania wersji w miarę rozwoju firmy lub zmniejszania jej wersji, jeśli odetniesz kilka usług.

Obsługiwane języki

Zoho CRM obsługuje 28 języków. Możesz wybrać żądany język, przechodząc do opcji Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia osobiste w CRM. W sekcji Informacje regionalne kliknij ikonę Edytuj. Wybierz język, którego chcesz używać z listy w opcji Język.
Języki obsługiwane w Zoho CRM są wymienione poniżej:


  1. Arabski
  2. Indonezyjski
  3. Bułgarski
  4. Chiński (uproszczony)
  5. Chiński (tradycyjny)
  6. Chorwacki
  7. Czech
  8. Duński
  9. Holenderski
  10. Angielski (USA)
  11. Angielski brytyjski)
  12. Francuski
  13. Niemiecki
  14. Hebrajski
  15. Hinduski
  16. język Węgierski

  1. Włoski
  2. język Japoński
  3. Koreański
  4. Portugalski (Portugalia)
  5. Portugalski (Brazylia)
  6. Rosyjski
  7. Hiszpański
  8. Szwedzki
  9. Polski
  10. Tajski
  11. Turecki
  12. Wietnamski

wymagania systemowe

Zoho CRM jest aplikacją działającą w chmurze, dlatego aplikacja i dane nie są przechowywane w pamięci systemu komputerowego. Ponieważ aplikacje w chmurze opierają się na zdalnych serwerach, musisz mieć stałe połączenie internetowe, aby uzyskać dostęp do Zoho CRM. Nie musisz pobierać ani instalować żadnych plików na swoim komputerze, aby korzystać z CRM.

Zoho CRM jest kompatybilny z podstawową konfiguracją systemu, której szczegóły znajdziesz poniżej:

System operacyjny
Windows, Linux i Mac OS X
Przeglądarka internetowa
Safari 13

Google Chrome 73

Mozilla Firefox 69

Edge 79

Opera 60
Inne wymagania
Włącz JavaScript
Włącz ciasteczka
Zainstaluj program Acrobat Reader (opcjonalnie)
Zainstaluj przeglądarkę arkuszy kalkulacyjnych (opcjonalnie)

Obsługujemy również te przeglądarki, które używają ES6.


Notatka
  1. Niezbędne jest korzystanie z przeglądarek, interfejsów API i wtyczek obsługujących TLS v1.2.
  2. Możesz nie mieć dostępu do Zoho CRM, jeśli włączyłeś tryb zgodności w Internet Explorerze.
    Aby wyłączyć tryb zgodności w przeglądarce Internet Explorer 11
  1. Kliknij ikonę koła zębatego (w prawym górnym rogu IE) i wybierz Ustawienia widoku zgodności,
  2. Usuń zaznaczenie pola wyboru Wyświetlaj witryny intranetowe w widoku zgodności.
  3. Kliknij Zamknij.

Przestrzeń magazynowa

Przestrzeń dyskowa w Zoho CRM jest podzielona na dwie kategorie: Dane i Plik, co zapewnia wyraźniejszą reprezentację. Te kategorie są dalej podzielone na szczegóły dotyczące przechowywania i użytkowania.
Przechowywanie danych: to całkowita przestrzeń zajmowana przez rekordy w module standardowym i niestandardowym, która obejmuje notatki dodawane do rekordów. Obejmuje również miejsce zajmowane przez dane w Twoim koszu.
Przechowywanie plików: obejmuje miejsce zajmowane przez obrazy, załączniki (rekordy i wiadomości e-mail), szablony wiadomości e-mail i dokumenty powiązane z rekordem. W obszarze przechowywania plików można zobaczyć podział pamięci pod kątem funkcji, na przykład korespondencję seryjną i dokumenty. Ta pamięć obejmuje również miejsce zajmowane przez dane i pliki znajdujące się w koszu.
Sprawdź dostępność funkcji, aby dowiedzieć się więcej o domyślnej przestrzeni dyskowej dla każdej edycji. Przeczytaj także więcej o kupowaniu dodatkowej przestrzeni dyskowej.

Aplikacje mobilne

Aplikacja mobilna Zoho CRM pozwala Ci zabrać swój CRM, gdziekolwiek jesteś. Zapewnia ten sam dostęp do danych, które masz na komputerze, ale jest zorganizowany tak, aby pomóc Ci dokończyć zadania w podróży. Mobilność oferuje przejrzysty interfejs użytkownika, zoptymalizowany pod kątem łatwego dostępu do potrzebnych danych. Aplikacja umożliwia pracę w trybie offline, dzięki czemu można uzyskać dostęp do rekordów przechowywanych lokalnie oraz dodawać, modyfikować i usuwać rekordy. Gdy ponownie połączysz się z siecią, wszelkie zmiany wprowadzone w trybie offline zostaną automatycznie zsynchronizowane. Zobacz także Zoho CRM Mobile Edition

Wspierane urządzenia

Aplikacja Zoho CRM jest dostępna na urządzenia z systemem Android i iOS i można ją pobrać z Google Play i App Store. Jest również dostępny jako internet mobilny w obsługiwanych przeglądarkach mobilnych.


System operacyjny
Wersja
Android
5.0 i powyżej
iOS
10.0 i powyżej
Internet mobilny

Android
Chrome (zalecane)
iOS
Safari (zalecane)

Obsługiwane moduły

Możesz uzyskać dostęp do zestawu modułów Zoho CRM ze swojego urządzenia. Zawarte w nich dane będą przechowywane w lokalnej bazie danych na Twoim urządzeniu. Obsługiwane moduły różnią się w zależności od wersji CRM, którą subskrybujesz. Twoje urządzenie obsługuje następujące moduły.

Namiary
Kontakty
Konta
Transakcje
Zadania
Spotkania
Połączenia
Produkty
Oferty
Rozwiązania
Dostawcy
Cenniki
Cytaty
Szanse sprzedaży
Zlecenia kupna
Faktury
Wszystkie niestandardowe moduły
(Maksymalnie: 15 niestandardowych modułów)
Pulpity nawigacyjne
-
-


    • Related Articles

    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

      Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów. Zainstaluj aplikację ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...