Instrukcja zarządzania kalendarzem w Zoho CRM

Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy uczestniczą w spotkaniach z różnych powodów, a także organizują spotkania różnego rodzaju - Seminaria wewnętrzne, wydarzenia networkingowe w celu nawiązania kontaktu z klientami, kolacje lub spotkania lunchowe, funkcje charytatywne i zbiórki funduszy, webinaria i szkolenia dla klientów, spotkania zarządu i comiesięczne spotkania zespołów, imprezy z okazji premiery produktów, konferencje prasowe, targi itp.


Konieczność śledzenia tego wszystkiego w notatniku zdecydowanie nie jest rozwiązaniem. Kalendarze to właściwy wybór, który pokazuje listę spotkań według dnia, tygodnia i miesiąca. Oznaczanie spotkań i połączeń w kalendarzu pomaga śledzić nadchodzące spotkania i zaplanowane połączenia. Co najważniejsze, daje wyobrażenie o tym, co jest zaplanowane na dany dzień i jak będzie wyglądał Twój tydzień.

Pracując z Zoho CRM, gdzie dostępne są wszystkie dane Twoich klientów, możesz skorzystać z wbudowanego kalendarza do planowania spotkań i planowania rozmów.

  • Twórz spotkania cykliczne, które zajmą się automatycznym planowaniem spotkań tygodniowych lub miesięcznych.
  • Skonfiguruj osobiste preferencje dotyczące przypomnień, godzin pracy, wakacji, spotkań dotyczących kodowania w chłodniach itp., aby dopasować je do Twojej wygody.
  • Wyświetlaj kalendarze innych użytkowników na podstawie hierarchii organizacyjnej.
  • Importuj spotkania z innego kalendarza, a także eksportuj spotkania z kalendarza Zoho CRM.
  • Akceptuj zaproszenia na spotkania od innych użytkowników.
  • Dzwoń bezpośrednio z kalendarza.
  • Uzyskaj wyraźny obraz spotkań i rozmów z dnia, tygodnia i miesiąca.

Ustaw preferencje kalendarza

Przed rozpoczęciem korzystania z kalendarza skonfiguruj swoje preferencje, takie jak przypomnienia o spotkaniach, godziny pracy, ukrywanie spotkań, w których nie uczestniczysz, domyślny czas trwania spotkań i połączeń itp. ustawienia dotyczą tylko Twojego kalendarza

Aby ustawić preferencje kalendarza

  1. Kliknij (Ikona kalendarza), a następnie kliknij Dzień, Tydzień lub Miesiąc, aby wyświetlić swój kalendarz.
  2. W kalendarzu kliknij Opcje > Preferencje                                                                         
  3. Specify the following preferences for your calendar. These preferences are reflected only in your calendar and not other users' calendar.
    • Widok dni w tygodniu — można wyświetlić tylko 5 dni roboczych w tygodniu lub wszystkie 7 dni, w tym weekendy.
    • Początek tygodnia — wybierz pierwszy dzień roboczy tygodnia.
    • Dzień zaczyna się o — określ godzinę rozpoczęcia dnia w pracy. Jeśli utworzysz spotkanie całodzienne, dostępne opcje przypomnienia to W dniu spotkania, 1 dzień przed spotkaniem, 2 dni przed spotkaniem i 1 tydzień przed spotkaniem. Czas przypomnienia przypada na godzinę przed rozpoczęciem dnia.
    • Dzień kończy się o — określ godzinę, o której kończy się Twój dzień w pracy.
    • Cotygodniowe wakacje 1 i Cotygodniowe wakacje 2 — Określ swoje cotygodniowe wakacje. Może to być sobota i niedziela lub dowolny inny dzień tygodnia.
    • Wybierz rodzaj działania z listy rozwijanej. W swoim kalendarzu możesz wybrać wyświetlanie tylko spotkań lub połączeń lub zarówno spotkań, jak i połączeń.
    • Wybierz Domyślny czas trwania spotkania i Domyślny czas trwania połączenia z odpowiednich list rozwijanych.
    • W przypadku połączeń jest to ważne, ponieważ na podstawie przybliżonego czasu, kiedy połączenie zostanie zakończone, można określić Twoją dostępność do udziału w innych połączeniach lub spotkaniach.
    • Ukryj spotkania___ dni po ich upływie — po zaznaczeniu tego pola wyboru spotkanie nie będzie dostępne w kalendarzu po określonej liczbie dni.
    • Ukryj odrzucone spotkania — jeśli odrzucisz spotkanie, możesz nie umieszczać go w swoim kalendarzu, zaznaczając to pole wyboru.
    • Kodowanie kolorami — w ramach opcji kodowania kolorami można dostosować kolory wartości listy wyboru ustawione przez administratorów zgodnie z własnymi preferencjami. Te kolory będą wyświetlane tylko na Twoim koncie.
    •  Ustaw Status dostępu CallDAV na Włącz, jeśli chcesz uzyskać dostęp do kalendarza Zoho CRM z innych aplikacji kalendarza za pomocą CalDAV.
    • .   
  4. Określ następujące elementy, aby ustawić w kalendarzu przypomnienia o nadchodzących spotkaniach. Ta opcja przypomnienia nie będzie stosowana do połączeń.
    • Spotkania — kiedy chcesz otrzymać przypomnienie o spotkaniu — 5 minut przed rozpoczęciem spotkania, 15 minut przed lub więcej?
    • Spotkanie całodniowe — kiedy chcesz otrzymać przypomnienie o spotkaniu całodniowym — w dniu spotkania lub wcześniej?
    • Wyłącz przypomnienia przez e-mail — po wybraniu tej opcji nie będziesz otrzymywać e-mailem przypomnień o spotkaniach w Twoim kalendarzu.
  5. W przypadku powiadomień zaznacz pole wyboru Powiadom mnie, gdy zostanie mi przydzielone spotkanie.
  6. Kliknij Zapisz.
Notatka
  • Gdy uzyskasz dostęp do kalendarza innego użytkownika, a święta się nie zgadzają, automatycznie wszystkie 7 dni tygodnia będą dostępne w kalendarzu, niezależnie od preferencji kalendarza któregokolwiek z użytkowników.

    • Related Articles

    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Czy mogę zsynchronizować wydarzenia Zoho CRM z kalendarzem Zoho?

      Aby zsynchronizować zdarzenia Zoho CRM z kalendarzem Zoho, zaloguj się do calendar.zoho.com, przejdź do Ustawień i wybierz Zoho Apps z listy. Kliknij Zoho CRM i kliknij Synchronizuj. Dowiedz się więcej o synchronizowaniu Kalendarza Zoho tutaj.
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...