Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów.


Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Office 365
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z profilem administracyjnym w Office 365 mogą włączyć integrację z Office 365. 

 

Aby zainstalować aplikację Zoho CRM dla Office 365

  1. Zaloguj się do swojego konta Office 365.
  2. W sekcji Aplikacje wyszukaj Zoho CRM.



  3. Kliknij aplikację Zoho CRM, zostaniesz przekierowany na pośrednią stronę kont Zoho CRM.
  4. Zaakceptuj Regulamin i kliknij Kontynuuj.
    Zostanie dla Ciebie utworzone nowe konto na ten sam adres e-mail, co Twoje konto Office 365.
    Jeśli masz już konto Zoho CRM na tym samym adresie e-mail, którego używasz w Office 365, po kliknięciu aplikacji zostaniesz przeniesiony bezpośrednio na konto Zoho CRM.
  5. Możesz teraz zacząć korzystać z konta Zoho CRM.
Notatka
  • Chociaż tylko administrator w Office 365 może włączyć integrację Office 365, może być używany przez wszystkich użytkowników organizacji zatwierdzonych przez administratora.
  • Administrator, który instaluje aplikację Zoho CRM dla Office 365, domyślnie staje się superadministratorem w Zoho CRM.
  • Jeśli chcesz powiązać istniejące konto Zoho CRM, które zostało utworzone z adresem e-mail innym niż ten używany w Office 365, kliknij opcję Powiąż moje konto na stronie Konta Zoho CRM.
    • Related Articles

    • Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM

      Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Wtyczka MS Outlook — przegląd

      Pobieranie wtyczki MS Outlook nie jest już dostępne.   Wtyczka Zoho CRM dla MS Outlook to wtyczka zwiększająca produktywność, służąca do synchronizowania kontaktów, zadań i spotkań pomiędzy Zoho CRM i Microsoft Outlook. Wtyczka Zoho CRM do programu ...