Instalacja Zoho CRM w MS Office 365
Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów.
Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Office 365
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z profilem administracyjnym w Office 365 mogą włączyć integrację z Office 365.
Aby zainstalować aplikację Zoho CRM dla Office 365
- Zaloguj się do swojego konta Office 365.
- W sekcji Aplikacje wyszukaj Zoho CRM.
- Kliknij aplikację Zoho CRM, zostaniesz przekierowany na pośrednią stronę kont Zoho CRM.
- Zaakceptuj Regulamin i kliknij Kontynuuj.
Zostanie dla Ciebie utworzone nowe konto na ten sam adres e-mail, co Twoje konto Office 365.
Jeśli masz już konto Zoho CRM na tym samym adresie e-mail, którego używasz w Office 365, po kliknięciu aplikacji zostaniesz przeniesiony bezpośrednio na konto Zoho CRM. - Możesz teraz zacząć korzystać z konta Zoho CRM.
Notatka - Chociaż tylko administrator w Office 365 może włączyć integrację Office 365, może być używany przez wszystkich użytkowników organizacji zatwierdzonych przez administratora.
- Administrator, który instaluje aplikację Zoho CRM dla Office 365, domyślnie staje się superadministratorem w Zoho CRM.
- Jeśli chcesz powiązać istniejące konto Zoho CRM, które zostało utworzone z adresem e-mail innym niż ten używany w Office 365, kliknij opcję Powiąż moje konto na stronie Konta Zoho CRM.
Related Articles
Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM
Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
E-maile w Zoho CRM — przegląd
Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: Zapis interakcji ...
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Wtyczka MS Outlook — przegląd
Pobieranie wtyczki MS Outlook nie jest już dostępne. Wtyczka Zoho CRM dla MS Outlook to wtyczka zwiększająca produktywność, służąca do synchronizowania kontaktów, zadań i spotkań pomiędzy Zoho CRM i Microsoft Outlook. Wtyczka Zoho CRM do programu ...