Problem z działaniem aplikacji Zoho.
Problem może dotyczyć przeglądarki, np. Chrome nie działa, a Mozilla tak. Może wyszła jakaś aktualizacja przeglądarki, której klient nie wgrał, co blokuje niektóre opcje. Czasem pomoaga też wyczyszczenie cache przeglądarki. Należy również zaproponować klientowi spróbowanie z innego komputera.
Related Articles
Problem z widokiem udostępnionych wiadomości.
Ustawienia integracji Zoho CRM ze skrzynką pocztową jest niezbędne, aby mogły działać reguły udostępniania wiadomości wysyłane ze skrzynek zewnętrznych w CRM przez innych użytkowników. Użytkownik nie posiadający ustawioną integrację ze skrzynką ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM
Używamy modułu kontrahenci/firmy i dzwoniąc do kontrahentów z aplikacji mobilnej nie rejestrują się rozmowy telefoniczne. Czy powinnam coś ustawić? Aby rozmowy telefoniczne wykonywane z aplikacji mobilnej Zoho CRM automatycznie zapisywały się na ...