Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM

Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM

Aplikacja mobilna rejestracja rozmów:
1) Rozmowy wychodzące - wybieramy rekord w aplikacji mobilnej Zoho CRM i klikamy słuchawkę (dzwonimy z aplikacji)
2) Rozmowy przychodzące - w ustawieniach aplikacji powinniśmy mieć włączone Logowanie rozmów przychodzących i po odebraniu telefonu, jeśli rozmowa trwała dłużej niż 10 sekund, aplikacja powinna wyświetlić informację, czy chcemy wyszukać numer w Zoho CRM i zarejestrować tą rozmowę.
    • Related Articles

    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Aplikacja mobilna - rejestracja połączeń.

      Aplikacja mobilna, aby rejestrowała prawidłowo połączenia przychodzące i wychodzące należy skonfigurować odpowiednio aplikację. Połączenie wychodzące jest rejestrowane tylko jeśli jest wykonywane z aplikacji CRM. Ustawienia aplikacji w celach ...