Użytkownik CRM już nie pracuje, ale chcę móc widzieć dalej jego maile w CRM
Użytkownik CRM już nie pracuje, ale chcę móc widzieć dalej jego maile w CRM.
Aby była możliwość zachowania historii mailowej byłego pracownika należy dokonać kilku kroków:- Ustawić widoczność maili w CRM poprzez Ogólne- > Ustawienia poczty e-mail.
- Sprawdzić widoczność maili w ustawieniach w Użytkownicy i kontrola -> Kontrola bezpieczeństwa -> Użytkownicy Dodatku Zoho Mail. Najlepsze jest ustawienie "Typ konta: Udostępnianie Pełne". Jeśli Typ Konta jest Private to wiadomości nie będą widoczne w CRM dla innych użytkowników. Uwaga: użytkownik pojawi się na liście tylko wtedy gdy skonfigurowano połączenie konta pocztowego z CRM.
- Następnie zrobić backup maili w ustawieniach w Użytkownicy i kontrola -> Kontrola bezpieczeństwa -> Użytkownicy Dodatku Zoho Mail. Backup dokonujemy na dezaktywowanym użytkowniku.
- Ważne jest sprawdzenie uprawnień użytkowników, czy użytkownik w danej roli ma ustawione uprawnienia do wglądu rekordów innego użytkownika. Może to przesłaniać widoczność maili dla innych użytkowników.
Related Articles
E-maile w Zoho CRM — przegląd
Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: Zapis interakcji ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM
Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...