Zarządzanie stanowiskami licencyjnymi
Agenci to ci, którzy mogą logować się do Twojego konta Zoho Desk, uzyskiwać dostęp do danych pomocy technicznej i korzystać z różnych funkcji zgodnie z uprawnieniami skonfigurowanymi przez administratora. Możesz dodawać miejsca do istniejącego planu Zoho Desk w razie potrzeby.
Notatka:
- Tylko główna osoba kontaktowa (lub superadministrator) może zarządzać subskrypcjami w Twoim helpdesku.
- Nie musisz dodawać ani zmniejszać licencji, jeśli korzystasz z planu Free.
- Nie możesz dodać dodatkowych licencji poza trzy stanowiska przewidziane w abonamencie Free. Możesz jednak przejść na plan płatny, który obsługuje wymaganą liczbę agentów.
Aby dodać stanowiska licencyjne:
- Kliknij swoje zdjęcie konta w prawym górnym rogu działu pomocy.
- Kliknij Subskrypcja na dole okna profilu.
Strona Zoho Store otwiera się w nowej karcie. - Na stronie Sklep Zoho najedź kursorem myszy na bieżący plan i kliknij Dodaj odpowiadający Agentom.
- Wprowadź liczbę licencji agenta, które chcesz kupić oprócz aktualnej liczby.
- Zostanie wyświetlony proporcjonalny koszt dodatkowych stanowisk do końca cyklu rozliczeniowego.
- Kliknij Kontynuuj.
- Sprawdź szczegóły subskrypcji i kliknij Dokonaj płatności, aby zakończyć transakcję.
Twoje konto Zoho Desk zostanie zaktualizowane o dodane przez Ciebie stanowiska licencyjne.
Zmniejszenie miejsc licencyjnych
Możesz również zmniejszyć liczbę stanowisk licencyjnych dla swojego help desku, jeśli przekroczyłeś liczbę agentów lub chcesz obniżyć koszty. Zalecamy dezaktywację odpowiednich agentów przed zmniejszeniem liczby stanowisk licencyjnych w Zoho Desk.
Aby zmniejszyć liczbę miejsc licencyjnych:
- Na stronie Sklep Zoho najedź kursorem myszy na bieżący plan i kliknij Zmniejsz odpowiadający Agentom.
- Wprowadź liczbę licencji agentów, które chcesz zmniejszyć obecną liczbę.
- Kliknij Zmień na starszą wersję.
- Sprawdź szczegóły subskrypcji i kliknij Potwierdź, aby zmniejszyć licencje.
Twoje konto Zoho Desk zostanie obniżone do wymaganych przez Ciebie stanowisk licencyjnych.
Related Articles
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk
Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Dlaczego warto wybrać nasz plan Enterprise?
Plan Enterprise został zaprojektowany tak, aby oferować dużą wartość każdej dużej firmie. Dotyczy to zwłaszcza firm, które chcą obniżyć koszty wsparcia (w porównaniu z konkurencyjnymi help deskami), jednocześnie zwiększając produktywność swoich ...
Zarządzanie uprawnieniami Centrum pomocy
Podczas konfigurowania Centrum pomocy musisz określić, kto powinien mieć do niego dostęp. Możesz zezwolić na dostęp do Centrum pomocy wszystkim lub tylko tym, którzy się w nim zarejestrowali. Udostępnienie otwartego Centrum pomocy jest mniejszym ...