Wyszukiwanie rekordów w CRM po adresie e-mail.

Wyszukiwanie rekordów w CRM po adresie e-mail.

Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposob czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/rachunki/konta, contact/kontakty, deal/transakcje albo lead/namiar?


Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy wprowadzić dany adres w pole wyszukiwania. Pole to znajduje się w prawym górnym rogu pod ikonką lupy. Po wprowadzeniu adresu i naciśnięciu klawisza 'enter' powinny wyświetlić się wszystkie powiązania z adresem.

    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...