Widoczność emaili na karcie rekordu w CRM

Widoczność emaili na karcie rekordu w CRM

Zoho CRM pozwala poprzez integrację POP / IMAP pobierać i wyświetlać wiadomości email z zewnętrznej skrzynki pocztowej.
Jeśli jakaś wiadomość nie jest widoczna na karcie rekordu mogą być to następujące przyczyny:
1) Chwilowy problem z funkcjonowaniem integracji - najlepiej wejść ponownie w ustawienia integracji poczty i wcisnąć przycisk Update.
2) Zmiana hasła do skrzynki pocztowej - jeśli jest to jednorazowa zmiana, to można zaktualizować hasło w ustawieniach integracji i wcisnąć Update, jeśli jest to cykliczna zmiana, to lepiej wygenerować od strony skrzynki mailowej jednorazowego hasła autoryzacyjnego dla Zoho CRM.
3) Poszukiwany email nie znajduje się w folderze Odebranych / Wysłanych wiadomości, a najprawdopodobniej w Koszu, SPAM, albo innym prywatnym folderze - należy przenieść tego maila do folderu Odebranych wiadomości, albo jego podfolderów.
    • Related Articles

    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM

      Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM

      Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...