Problem z Polskimi znakami w eksportowanym raporcie do PDF z Zoho CRM

Problem z Polskimi znakami w eksportowanym raporcie do PDF z Zoho CRM

Jest to problem globalny Zoho, który jeszcze nie został przez nich rozwiązany. Niektóre symbole nie są dostępne w eksporcie raportu do PDF, należy wyeksportować raport do Exela, albo CSV a następnie już w jakimś skoroszycie zapisać to jako PDF. Piszą, że mają to naprawić w najbliższej aktualizacji CRM.

Wiadomość Zoho:
Thank you for your patience,

As of now, some of the characters are not supported in the PDF file which is exported from Zoho CRM. However, this is in our pipeline and our developers are working on this to overcome the limitations from our side. Also, this will be updated in the upcoming updates. Kindly bear with us, we will keep our partners posted if there are any updates on this.

In the meantime, we suggest you to export the report as CSV file and then convert it as PDF as a workaround for polish characters.

Appreciate your understanding.

For any further assistance, feel free to write to us.

Sincerely, 
Deepak | Partner Team
    • Related Articles

    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...