Błąd uwierzyteniania - Probem z Zoho Mail
Jak chcemy włączyć pocztę pojawia się komunikat : Konto pocztowe nie może być włączone dla ....@..... Przyczyna: błąd uwierzytelniania
Z tego co widzę po komunikacie jest problem z uwierzytelnieniem Państwa serwera pocztowego w Zoho CRM. Proszę wejść w Ustawienia-> Ustawienia poczty e-mail i sprawdzić czy prawidłowo jest ustawiona integracja poczty z Państwa serwerem (najprawdopodobniej po IMAP). Niech Pani sprawdzi czy prawidłowo jest wpisana nazwa serwera odbierającego i wysyłającego pocztę (nazwa Państwa serwera - taka sama dla obu pól), oracz czy dla pierwszego serwera z nich ustawiony jest port 993 a dla drugiego 578. Podaję link do instrukcji Zoho jak to zrobić: https://www.zoho.com/crm/help/zoho-mail/configure-imap-account.html (dział Set up Custom IMAP Account). Proszę również sprawdzić czy Państwa serwer pocztowy poprawnie działa.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Czy mogę wykonać kopię zapasową wiadomości e-mail na moim koncie Zoho Mail?
Możesz wykonać kopię zapasową swoich e-maili, eksportując je w formacie EML z menu Ustawienia. W obszarze Uzyskaj dostęp do starej wersji dla wybierz opcję Importuj/Eksportuj. W sekcji Eksportuj wiadomość ustaw opcje eksportu i kliknij Eksportuj. ...
Hosting firmowej poczty e-mail z Zoho — niestandardowy adres e-mail dla Twojej domeny
w Zoho Mail możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail, takie jak ty@twojadomena.com, dla wszystkich członków swojej organizacji. Wymagane kroki są opisane poniżej: Krok 1: Zweryfikuj swoją domenę: Zweryfikuj własność domeny. Jest to wymagane, aby ...
Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?
Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...
Jak włączyć eDiscovery w Zoho Mail?
Zoho Mail zapewnia kompletne rozwiązanie do przechowywania, przeglądania i eksportowania wiadomości e-mail związanych z dochodzeniami wewnętrznymi, zewnętrznymi lub prawnymi Twojej organizacji. Aby włączyć eDiscovery w Zoho Mail: Zaloguj się na swoje ...