Błąd uwierzyteniania - Probem z Zoho Mail

Błąd uwierzyteniania - Probem z Zoho Mail


Jak chcemy włączyć pocztę pojawia się komunikat : Konto pocztowe nie może być włączone dla ....@..... Przyczyna: błąd uwierzytelniania


Z tego co widzę po komunikacie jest problem z uwierzytelnieniem Państwa serwera pocztowego w Zoho CRM. Proszę wejść w Ustawienia-> Ustawienia poczty e-mail i sprawdzić czy prawidłowo jest ustawiona integracja poczty z Państwa serwerem (najprawdopodobniej po IMAP). Niech Pani sprawdzi czy prawidłowo jest wpisana nazwa serwera odbierającego i wysyłającego pocztę (nazwa Państwa serwera - taka sama dla obu pól), oracz czy dla pierwszego serwera z nich ustawiony jest port 993 a dla drugiego 578. Podaję link do instrukcji Zoho jak to zrobić: https://www.zoho.com/crm/help/zoho-mail/configure-imap-account.html (dział Set up Custom IMAP Account). Proszę również sprawdzić czy Państwa serwer pocztowy poprawnie działa.
    • Related Articles

    • Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?

      Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...
    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Jak skonfigurować Zoho Mail jako IMAP na iPhonie/iPadzie?

      Szczegóły serwera do skonfigurowania Zoho Mail jako IMAP w urządzeniach Apple iPhone/iPad to: Przychodzące szczegóły serwera: Host : imap.zoho.com  Port : 993 SSL : On Szczegóły serwera wychodzącego: Host : smtp.zoho.com Port : 465 SSL : On ...
    • Co to jest funkcja „Poproś o potwierdzenie” w Zoho Mail?

      Podczas tworzenia wiadomości e-mail możesz włączyć funkcję „Poproś o potwierdzenie” z większej liczby opcji. Gdy odbiorca otrzyma wiadomość e-mail, jeśli usługa poczty e-mail i klient poczty obsługują funkcję potwierdzenia odczytu, odbiorca otrzyma ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...