Zarządzaj preferencjami hierarchii

Zarządzaj preferencjami hierarchii

Struktura hierarchiczna w organizacji jest zdefiniowana w celu uszeregowania członków zgodnie z ich desygnacjami. Zoho CRM zapewnia dwie różne struktury hierarchii dla Twojej organizacji: Hierarchia ról i

Hierarchia raportowania. Preferencje hierarchii można wybrać w sekcji Szczegóły firmy Zoho CRM.

W przypadku obu struktur hierarchicznych należy zdefiniować role i przypisać je użytkownikom. Użytkownik może być jednocześnie powiązany tylko z jedną rolą.

Hierarchia ról — w tej strukturze dostęp do danych użytkownika jest oparty na rolach. Użytkownicy w wyższej hierarchii mogą przeglądać dane użytkowników w podrzędnych rolach. Na przykład Zylker Inc. postępuje zgodnie z poniższą strukturą hierarchiczną, tutaj dyrektor generalny lub administrator może przeglądać dane całej organizacji. Ponadto kierownicy sprzedaży mogą przeglądać dane wszystkich kierowników sprzedaży. 


Hierarchia raportowania — w tej strukturze, w przeciwieństwie do hierarchii ról, użytkownikowi można przypisać kierownika raportowania, który może przeglądać dane. Każdy członek wyższej roli w organizacji może zostać przypisany jako kierownik ds. raportowania użytkownika. Zobacz także Hierarchia raportowania.



    • Related Articles

    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM

      Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...