Zarządzaj preferencjami hierarchii
Struktura hierarchiczna w organizacji jest zdefiniowana w celu uszeregowania członków zgodnie z ich desygnacjami. Zoho CRM zapewnia dwie różne struktury hierarchii dla Twojej organizacji: Hierarchia ról i
Hierarchia raportowania. Preferencje hierarchii można wybrać w sekcji Szczegóły firmy Zoho CRM.
W przypadku obu struktur hierarchicznych należy zdefiniować role i przypisać je użytkownikom. Użytkownik może być jednocześnie powiązany tylko z jedną rolą.
Hierarchia ról — w tej strukturze dostęp do danych użytkownika jest oparty na rolach. Użytkownicy w wyższej hierarchii mogą przeglądać dane użytkowników w podrzędnych rolach. Na przykład Zylker Inc. postępuje zgodnie z poniższą strukturą hierarchiczną, tutaj dyrektor generalny lub administrator może przeglądać dane całej organizacji. Ponadto kierownicy sprzedaży mogą przeglądać dane wszystkich kierowników sprzedaży.
Hierarchia raportowania — w tej strukturze, w przeciwieństwie do hierarchii ról, użytkownikowi można przypisać kierownika raportowania, który może przeglądać dane. Każdy członek wyższej roli w organizacji może zostać przypisany jako kierownik ds. raportowania użytkownika. Zobacz także Hierarchia raportowania.
Related Articles
Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów
Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...