Aktywuj/dezaktywuj użytkowników
Czasami w Twojej organizacji status hierarchiczny użytkowników może się zmienić lub mogą oni przenieść się do różnych jednostek biznesowych. W takich przypadkach może być konieczne dezaktywowanie tych użytkowników po przeniesieniu własności rekordów na innych użytkowników. Pamiętaj, że dezaktywacja użytkownika różni się od usunięcia użytkownika. Kiedy dezaktywujesz użytkownika:
- Użytkownik nie będzie już mógł uzyskać dostępu do konta Recruit.
- Nikt nie będzie mógł zalogować się do serwisu przy użyciu dezaktywowanego identyfikatora.
- Możesz użyć tej samej licencji użytkownika, aby dodać innego użytkownika.
- Licencja użytkownika nie jest anulowana. Opłata zostanie naliczona za liczbę zakupionych licencji użytkownika.
- Użytkownik zostanie wyświetlony w sekcji Dezaktywowani użytkownicy.
- Jeśli zdecydujesz się ponownie aktywować użytkownika, możesz ponownie zaprosić dezaktywowanego użytkownika.
Aby dezaktywować użytkownika
- Zaloguj się do Zoho Recruit z uprawnieniami administratora.
- Kliknij Ustawienia > Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Użytkownicy.
- Na stronie Użytkownicy wybierz widok Aktywni użytkownicy.
- W sekcji Aktywni użytkownicy kliknij Edytuj.
- Na liście użytkowników usuń zaznaczenie pola przy użytkowniku, którego chcesz dezaktywować.
- Kliknij Zapisz.
Użytkownik zostanie dezaktywowany, a do odpowiedniego użytkownika zostanie wysłany e-mail wygenerowany przez system.
Aby aktywować użytkownika
- Zaloguj się do Zoho Recruit z uprawnieniami administratora.
- Kliknij Ustawienia > Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Użytkownicy.
- Na stronie Użytkownicy wybierz widok Aktywni użytkownicy.
- Kliknij Edytuj w sekcji Aktywni użytkownicy.
- Na liście użytkowników zaznacz pole wyboru obok użytkownika, którego chcesz aktywować.
Użytkownik zostanie aktywowany, a wiadomość e-mail wygenerowana przez system zostanie wysłana do odpowiedniego użytkownika.
Notatka: Tylko aktywni użytkownicy są wliczani do licencji użytkownika Usuń użytkowników
Kiedy członek Twojej organizacji odchodzi lub zostaje zastąpiony, może być konieczne usunięcie członka z konta Recruit. Pamiętaj, że usunięcie użytkownika z Zoho Recruit to nie to samo, co zamknięcie jego konta Zoho. Są usuwane tylko z Zoho Recruit.
Kiedy usuniesz użytkownika
- Nie możesz cofnąć akcji. Jeśli nie chcesz, aby członek miał dostęp do Recruit, ale nie jesteś pewien, czy usunąć użytkownika, możesz go dezaktywować.
- Rekordy należące do usuniętego użytkownika pozostają w Zoho Recruit. W każdej chwili możesz przenieść je na innego członka. Zaleca się przeniesienie rekordów przed usunięciem użytkownika.
- Nie możesz ponownie zaprosić usuniętego użytkownika. Jeśli wyślesz zaproszenie do usuniętego użytkownika, użytkownik zostanie ponownie dodany w Zoho Recruit jak każdy inny nowy użytkownik.
- Tylko superadministrator Twojego konta może usunąć użytkownika.
- Użytkownik usunięty z Zoho Recruit nadal będzie mógł bezproblemowo uzyskać dostęp do innych usług Zoho z tym samym adresem e-mail.
- Wszystkie integracje skonfigurowane przez usuniętego użytkownika zostaną utracone po ich usunięciu.
- Usunięcie użytkownika nie anuluje licencji użytkownika. Aby anulować licencję, musisz zarządzać swoimi subskrypcjami.
Aby usunąć użytkownika
- Kliknij Ustawienia > Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Użytkownicy.
- Kliknij użytkownika, którego chcesz usunąć.
- Kliknij przycisk Usuń tego użytkownika znajdujący się na końcu sekcji Szczegóły użytkownika.
Przeczytaj konsekwencje usunięcia użytkownika i potwierdź akcję. Użytkownik zostanie usunięty z Zoho Recruit i pojawi się w widoku Usunięci użytkownicy.
Aktywuj dodatki i wtyczki (tylko stare ceny)
Użytkownicy, którzy zasubskrybowali Zoho Recruit Editions ze starymi cenami, muszą zakupić dodatki i licencje na wtyczki dla funkcji takich jak Zoho Mail Add-on, Zoho Recruit Plug-in dla MS Outlook itp.
Po zakupie dodatków lub wtyczek należy je aktywować dla poszczególnych użytkowników. Dopiero po aktywacji dodatki lub wtyczki będą dostępne dla użytkowników.
Usuń konto Zoho (zamknij konta)
Możesz również zamknąć swoje konto Zoho, jeśli nie chcesz korzystać z żadnej z usług Zoho.
Aby zamknąć swoje konto Zoho na stałe
- Zaloguj się do https://accounts.zoho.com.
- Wybierz opcję Zamknij konto.
Notatka:
- Po zamknięciu konta nie będziesz mieć dostępu do naszych Usług Zoho.
- Przed zamknięciem upewnij się, że wyeksportowałeś wszystkie swoje dane z systemu Zoho Recruit, a także z innych usług Zoho.
- Po zamknięciu konta wszystkie dane w usługach Zoho zostaną natychmiast usunięte i nie będzie można ich przywrócić w przyszłości.
Zresetuj hasło
Użytkownicy z dowolną rolą mogą indywidualnie resetować swoje hasło, klikając łącze Nie pamiętam hasła na stronie logowania.
Aby zresetować hasło
- Kliknij łącze Zapomniałem hasła na stronie logowania Zoho Recruit, system przekieruje Cię na stronę Konta Zoho.
Na stronie Konta Zoho:
- Identyfikator e-mail: Określ zarejestrowany identyfikator e-mail, jak wspomniano w Informacjach o koncie.
- Tekst obrazu: Wprowadź kod, jak widać na podanym obrazku.
- Kliknij Poproś.
System wysyła automatyczną wiadomość e-mail na Twój identyfikator e-mail. - Kliknij podany link 'tutaj' w e-mailu, zostaniesz przekierowany na stronę resetowania hasła do kont Zoho.
- Na stronie resetowania hasła wprowadź nowe hasło.
- Kliknij Zmień.
Nowe hasło zostało zaktualizowane i możesz go używać do logowania się do wszystkich usług Zoho.