Problem z widokiem udostępnionych wiadomości.

Problem z widokiem udostępnionych wiadomości.

Ustawienia integracji Zoho CRM ze skrzynką pocztową jest niezbędne, aby mogły działać reguły udostępniania wiadomości wysyłane ze skrzynek zewnętrznych w CRM przez innych użytkowników.
Użytkownik nie posiadający ustawioną integrację ze skrzynką mailową, może widzieć tylko wiadomości wysłane z Zoho CRM, nie widzi innych wiadomości użytkownika, który ma spiętą już skrzynkę pocztową.

Jeśli użytkownik ma już spiętą zewnętrzną skrzynkę pocztową, a pomimo tego nie widzi wiadomości innych użytkowników, albo ma problem z wyświetleniem treści może:
1) spróbować odświeżyć ustawienia Email - Zoho CRM mogło chwilowo stracić połączenie z serwerem pocztowym
2) jeśli ma ustawioną cykliczną zmianę hasła na swoim koncie serwera pocztowego, musi wygenerować hasło dla aplikacji Zoho CRM, od strony tego serwera pocztowego i następnie użyć tego hasła podczas konfiguracji integracji emaila w Zoho CRM.

Dokumentacja: 
    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail

      1. Szczegóły produktu nie znajdują się w tabeli utworzonej w szablonie. Szczegóły produktu będą dostępne tylko wtedy, gdy w szablonie została dodana domyślna tabela produktów. Jeśli pola w sekcji Szczegóły produktu zostaną dodane osobno, wartości ...
    • Problem z działaniem aplikacji Zoho.

      Problem może dotyczyć przeglądarki, np. Chrome nie działa, a Mozilla tak. Może wyszła jakaś aktualizacja przeglądarki, której klient nie wgrał, co blokuje niektóre opcje. Czasem pomoaga też wyczyszczenie cache przeglądarki. Należy również ...
    • Przekierowanie wiadomości z Zoho Mail do Zoho Desk

      Zoho Desk wyświetla tylko maile, które zostały odebrane od momentu ustawienia przekierowania, wszystkie historyczne dane należy zaimportować do Zoho Deska, przesyłam link do instrukcji Zoho jak importować dane do Zoho Desk: ...
    • Czy mogę utworzyć notatkę z treści wiadomości e-mail?

      Możesz użyć inteligentnego menu tworzenia, które wyskakuje wybierając fragment tekstu wiadomości e-mail, aby bezpośrednio utworzyć notatkę z wybranym tekstem. Możesz także kliknąć prawym przyciskiem myszy dowolny e-mail i wybrać z menu opcję „Utwórz ...