Czy jak dezaktywuje użytkownika to nie muszę za tą licencje już płacić?

Czy jak dezaktywuje użytkownika to nie muszę za tą licencje już płacić?

Witam,

chciałabym się dowiedzieć dlaczego otrzymaliśmy fakturę od Zoho za 4 licencje jak mamy 2 aktywnych użytkowników. 



Sama dezaktywacja użytkowników to za mało, nadal ilość licencji do wykorzystania jest taka sama jak pierwotne wykupiono i w każdym momencie można dołożyć nowego użytkownika lub aktywować. Aby zmniejszyć ilość licencji należy zalogować się jako główny admin na store.zoho.com, wybrać CRM i "obniż Użytkownik/Dodatki".



 


    • Related Articles

    • Użytkownik CRM już nie pracuje, ale chcę móc widzieć dalej jego maile w CRM

      Użytkownik CRM już nie pracuje, ale chcę móc widzieć dalej jego maile w CRM. Aby była możliwość zachowania historii mailowej byłego pracownika należy dokonać kilku kroków: Ustawić widoczność maili w CRM poprzez Ogólne- > Ustawienia poczty e-mail.  ...
    • Czy można zrobić backup danych ?

      Od niedawna posiadam konto Zoho CRM, na razie w wersji bezpłatnej, ale nie wykluczam przejścia na wersję rozbudowaną. Tymczasem chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakaś możliwość backupowania (może eksportowania) danych umieszczonych w systemie, ...
    • Jak automatycznie zamykać bilety?

      Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
    • Jak zmniejszyć ilość otrzymywanego spamu?

      Filtry antyspamowe Zoho Mail sprawdzają wszystkie wiadomości e-mail w oparciu o różne kryteria, takie jak reputacja IP, SPF, DKIM, polityka użytkownika itp. i odpowiednio je przetwarzają. Na podstawie wyników serwer Zoho Mail zdecyduje, czy wiadomość ...
    • Filtruj raport za pomocą dynamicznych wartości z funkcji

      Wymóg Gdy użytkownik uzyskuje dostęp do raportu, dane są filtrowane na podstawie roli zalogowanego użytkownika, dzięki czemu tylko wymagane szczegóły są widoczne dla użytkownika. Przypadek użycia System zarządzania pracownikami ma dwie formy, Dział i ...