Pytanie o zmianę domeny w Zoho

Pytanie o zmianę domeny w Zoho

Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co
Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy)
chcemy aby było to nasza główna domena. Proszę o informację czy będzie można wtedy wszystko podmienić pod nową domenę?

W Zoho One lub Mail których to produktów prawdopodobnie dotyczy pytanie można obsługiwać wiele domen. Można je dodawać i usuwać w dowolnym momencie. Adresy przypisywane użytkowników mogę wtedy być z jednej lub kilku domen np. adam@xxxxx.co adam.kowalski@xxxxx.co adam@xxxxx.com 

Wszystkie poczty będą docierały do jednej skrzynki Zoho mail.
    • Related Articles

    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

      Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby? Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień ...
    • Scalanie rekordów w Zoho CRM

      Są dwa sposoby deduplikacji rekordów: 1) Po wejściu w listę rekordów na wybranym module (np. Namiary), wybieramy trzy kropki i wybieramy opcję "Usuń zdublowane Namiary". Następnie system pyta się na podstawie, których pól ma wyszukać duplikaty. ...
    • Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

      Pojawił się błąd w systemie. Żaden z modułów nie działa. O awarii systemu Zoho mówi strona status.zoho.com lub status.zoho.eu. Proszę tam sprawdzać czy sprawa dotyczy całego Zoho, jednego produktu, jednej części świata czy tylko Pańskiego komputera. ...
    • W jaki sposób mogę dodać w Zoho CRM pola do karty „Rozmowy telefonicznej”?

      W jaki sposób mogę dodać pola do karty „Rozmowy telefonicznej”? Brakuje mi opcji wyboru np. czy telefon został odebrany czy nie. W karcie „Rozmowy telefonicznej” chciałbym zawęzić wybór elementów z którymi można powiązać zdarzenie. Nie można dodawać ...