Pytanie o zmianę domeny w Zoho

Pytanie o zmianę domeny w Zoho

Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co
Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy)
chcemy aby było to nasza główna domena. Proszę o informację czy będzie można wtedy wszystko podmienić pod nową domenę?

W Zoho One lub Mail których to produktów prawdopodobnie dotyczy pytanie można obsługiwać wiele domen. Można je dodawać i usuwać w dowolnym momencie. Adresy przypisywane użytkowników mogę wtedy być z jednej lub kilku domen np. adam@xxxxx.co adam.kowalski@xxxxx.co adam@xxxxx.com 

Wszystkie poczty będą docierały do jednej skrzynki Zoho mail.
    • Related Articles

    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?

      Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...
    • Co to jest funkcja „Poproś o potwierdzenie” w Zoho Mail?

      Podczas tworzenia wiadomości e-mail możesz włączyć funkcję „Poproś o potwierdzenie” z większej liczby opcji. Gdy odbiorca otrzyma wiadomość e-mail, jeśli usługa poczty e-mail i klient poczty obsługują funkcję potwierdzenia odczytu, odbiorca otrzyma ...
    • Jak skonfigurować Zoho Mail jako IMAP na iPhonie/iPadzie?

      Szczegóły serwera do skonfigurowania Zoho Mail jako IMAP w urządzeniach Apple iPhone/iPad to: Przychodzące szczegóły serwera: Host : imap.zoho.com  Port : 993 SSL : On Szczegóły serwera wychodzącego: Host : smtp.zoho.com Port : 465 SSL : On ...
    • Gdy usuwam wiadomość e-mail w moim kliencie poczty e-mail skonfigurowanym przez IMAP, nie jest ona czyszczona w interfejsie internetowym.

      Klienci IMAP nie synchronizują usunięcia wiadomości e-mail natychmiast. Aby natychmiast zsynchronizować usunięcia w wiadomościach e-mail, musisz skonfigurować ustawienia usuwania w Zoho Mail. Szczegółowe instrukcje znajdują się tutaj. Zalecamy ...