Przekierowanie wiadomości z Zoho Mail do Zoho Desk
Zoho Desk wyświetla tylko maile, które zostały odebrane od momentu ustawienia przekierowania, wszystkie historyczne dane należy zaimportować do Zoho Deska, przesyłam link do instrukcji Zoho jak importować dane do Zoho Desk: https://help.zoho.com/portal/kb/articles/importing-data-to-zoho-desk (najpierw najlepiej zaimportować Kontakty, a następnie Zgłoszenia, aby zachować odpowiednie powiązanie między zgłoszeniami).
Aby odpowiednio ustawić przekierowanie Zoho Maila do Zoho Desk należy najpier w Zoho Desk ustawić maila do przekierowania wiadomości: https://help.zoho.com/portal/kb/articles/forwarding-your-support-emails-to-zoho-desk , a następnie na koncie Zoho Mail ustawić przekierowanie wiadomości na ustawiony adres email Zoho Desk: https://www.zoho.com/mail/help/email-forwarding.html
Dodatkowo, aby maile z tych aliasów wpadały do odpowiedniego departamentu należy ustawić reguły Przepływu pracy, który na podstawie adresu email do jakiego jest zgłaszany problem przydzieli Zgłoszenie do odpowiedniego Departamentu.
Link do ustawiania departamentów: https://help.zoho.com/portal/kb/articles/managing-departments-in-help-desk
Link do ustawienia Przepływu pracy: https://help.zoho.com/portal/kb/articles/workflow-automations
Related Articles
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...