Wyszukiwanie rekordu w bazie Zoho CRM po mailu
Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/konta/firmy, contact/kontakt, deal/transakcja/możliwość albo lead/namiar?
Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy wprowadzić dany adres w pole wyszukiwania. Pole to znajduje się w prawym górnym rogu pod ikonką lupy. Po wprowadzeniu adresu i naciśnięciu klawisza 'enter' wyświetlą się wszystkie powiązania z adresem.
Related Articles
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Wyszukiwanie zaawansowane (nowy interfejs użytkownika)
Zaawansowane wyszukiwanie Zoho Recruit pomaga zlokalizować określone informacje lub rekordy bez konieczności przeszukiwania całej bazy danych. Co więcej, możesz użyć Radius Search i dodatkowych kryteriów filtrowania, aby zwiększyć dokładność. Filtruj ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...