Aplikacja mobilna, aby rejestrowała prawidłowo połączenia przychodzące i wychodzące należy skonfigurować odpowiednio aplikację.
Połączenie wychodzące jest rejestrowane tylko jeśli jest wykonywane z aplikacji CRM.
Ustawienia aplikacji w celach rejestracji i dodawania nowego rekordu Namiaru / Kontaktu:
1. Aplikacja mobilna CRM --> symbol "trzech poziomych kresek" - lewy
górny róg ekranu --> Settings --> Calls --> włączyć wszystkie
opcje: Call log, Auto call log, Log prompt;
2. Aplikacja mobilna CRM --> symbol "trzech poziomych kresek" - lewy
górny róg ekranu --> Settings --> Smart view --> włączyć: Add
record;
3. Ustawienia telefonu -->Zainstalowane aplikacje-->Zoho CRM-->Uprawnienia Aplikacji --> włączyć opcję Kontakty;
Rejestracja połączeń przychodzących jest możliwa tylko w wersji mobilnej dla iPhone i telefonów z wersją Androida niższą niż 9.0.
Android 9.0 i wyższy nie pozwala rejestrację rozmów przychodzących zgodnie z nową polityką Google.
Related Articles
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM
Aplikacja mobilna rejestracja rozmów: 1) Rozmowy wychodzące - wybieramy rekord w aplikacji mobilnej Zoho CRM i klikamy słuchawkę (dzwonimy z aplikacji) 2) Rozmowy przychodzące - w ustawieniach aplikacji powinniśmy mieć włączone Logowanie rozmów ...
Instalowanie aplikacji mobilnej CRM
Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
Lokalizacja i mapy
Zlokalizuj osoby w pobliżu Jeśli chcesz spotkać się z klientami blisko Ciebie, gdy jesteś w podróży służbowej, Twoja mobilna aplikacja CRM natychmiast poinformuje Cię, które kontakty są blisko Ciebie i jak ważne są dla Twojej firmy. Korzystając z Map ...
Rejestrowanie połączeń
Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...