Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie przydatne, jeśli zdecydujesz się zamknąć rozwiązane zgłoszenia po określonej liczbie dni lub masz zgłoszenia oczekujące w nieskończoność na odpowiedź klienta lub otrzymywać automatyczne wiadomości e-mail, które tworzą niechciane zgłoszenia w twoim helpdesku.
Przyjrzyjmy się teraz krokom tworzenia nowej reguły nadzorcy do automatycznego zamykania zgłoszeń:
- Kliknij ikonę Konfiguracja (
) na górnym pasku. - Na stronie Konfiguracja docelowa kliknij Nadzór w sekcji Automatyzacja.
- Na stronie Lista reguł nadzorcy wybierz dział z menu rozwijanego.
- Kliknij Utwórz regułę w prawym górnym obszarze.
- Na stronie Nowa reguła oparta na czasie:
- Wpisz nazwę reguły i określ, czy upływający czas ma być mierzony w godzinach pracy, czy w kalendarzu.
- Kliknij Następny.
- W sekcji Kryteria:
- W pierwszym polu wybierz Status.
- W polu Warunek wybierz jest OTWARTY.
- Pole Wartość jest automatycznie wypełniane wszystkimi statusami w stanie otwartym.
- Kliknij znak plus pod oświadczeniem warunku, aby dodać warunek ORAZ.
- W pierwszym polu wybierz Godziny od odpowiedzi żądającego.
- W polu Warunek wybierz jest większe niż.
- W polu Wartość wpisz okres czasu, w którym bilet powinien zostać zamknięty, powiedzmy 48.
- Kliknij Następny.
- W sekcji Akcje:
- Kliknij znak plus (
) i wybierz Nowy odpowiadający Aktualizacji Pola. - W następnym oknie wprowadź nazwę i opis wartości przypisania.
- Wybierz Status jako pole do aktualizacji i wybierz Zamknięte jako jego wartość.
- Kliknij Zapisz.
- Kliknij Zapisz ponownie, aby zapisać nową regułę.
Ta reguła sprawdzi status biletu, a także sprawdzi, ile czasu minęło od odpowiedzi klienta i ustawi jego status na Zamknięty.
Porady:
- Użyj warunku - godziny od WSTRZYMANIA, aby zamknąć bilety, które od dłuższego czasu czekają na osoby trzecie.
- Określ dodatkowe kryteria, aby ograniczyć zakres reguły do atrybutów, takich jak temat, adres e-mail, nazwa kontaktu itp.
- Wyślij klientom wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy zostanie osiągnięty próg braku aktywności lub zamknięcia.
Related Articles
Jak połączyć bilety?
Często zdarza się, że otrzymuje się wiele biletów od tego samego klienta lub wiele kontaktów zgłaszających ten sam problem z organizacji. W takich sytuacjach możesz po prostu scalić te bilety w jeden, zamiast zajmować się problemem z wieloma ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...