Udostępnianie danych innym użytkownikom.
Problemem jest ustawienie udostępniania danych. Aby użytkownik nie będący Administratorem mógł widzieć wszystkie rekordy można wykonać dwie czynności:
1) Nadać mu rolę Głównego Dyrektora (CEO)
2) W Ustawieniach -> UŻYTKOWNICY I KONTROLA -> Kontrola bezpieczeństwa, jest opcja "Ustawienia udostępniania danych" i tam można ustawić, że dany moduł jest ogólnodostępny dla wszystkich, albo regułę dla poszczególnych ról / grup,
Related Articles
Konfigurowanie reguł udostępniania danych
Domyślnie prawa dostępu do rekordów CRM są ustawione jako prywatne, dzięki czemu właściciel rekordu i jego menedżer mogą nadzorować dane CRM. Jednak korzystając z reguł udostępniania danych, możesz rozszerzyć prawa dostępu na użytkowników należących ...
Rodzaje bezpieczeństwa danych — przegląd
Zarządzanie złożonością administrowania bezpieczeństwem jest jednym z rosnących problemów w każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza otwartym na e-commerce lub z dużymi sieciami. W tak wymagających czasach dostępność Zarządzania Bezpieczeństwem jest ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Co to jest udostępnianie poczty e-mail?
Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Eksportowanie danych CRM
Zoho CRM udostępnia dwie opcje eksportu danych CRM: Eksportuj dane (moduły i raporty) Poproś o kopię zapasową danych CRM Eksportuj dane modułu Funkcja Eksportuj dane pozwala na eksport danych (w formacie CSV) z poszczególnych modułów CRM. Po ...