Użytkownik nie może przyjąć zaproszenia do Zoho CRM

Użytkownik nie może przyjąć zaproszenia do Zoho CRM

Witam,
Dodałem użytkownika do CRM i widnieje on jako niepotwierdzony.
Po wysłaniu zaproszenia otrzymuje on mailem komunikat jak niżej, który mówi że nie można przyjąć zaproszenia i trzeba usunąć konto użytkownika.
Wolałbym nie usuwać konta bo jest już przypisany do wielu rekordów CRM jako właściciel.


Hej,
XXXX zaprosił(a) Cię do dołączenia do konta CRM Oftim Sp. z.o.o..
Ponieważ już korzystasz z konta CRM i jesteś jedynym aktywnym użytkownikiem tego konta, nie możesz przyjąć tego zaproszenia.
Aby przyjąć zaproszenie,
Usuń to konto CRM. Przeczytaj ten dokument pomocy, aby dowiedzieć się więcej.
Po usunięciu tego konta CRM, kliknij Dołącz do konta CRM Oftim Sp. z.o.o..
Jeśli nie chcesz przyjąć zaproszenia, kliknijOdrzuć.

Pozdrawienia,
Zoho CRM - zespół



Najprawdopodobniej nowy użytkownik, którego Pan dodał nie może potwierdzić zaproszenia i otrzymuje takiego maila, ponieważ wcześniej, zanim Pan go dodał, musiał wejść do Zoho CRM i założyć swoje oddzielne konto poza organizacją. Nowy użytkownik powinien zamknąć konto wcześniej założone (https://www.zoho.com/crm/help/security/close-crm-account.html) i wtedy może Pan jako administrator ponownie wysłać zaproszenie.
    • Related Articles

    • Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

      Pojawił się błąd w systemie. Żaden z modułów nie działa. O awarii systemu Zoho mówi strona status.zoho.com lub status.zoho.eu. Proszę tam sprawdzać czy sprawa dotyczy całego Zoho, jednego produktu, jednej części świata czy tylko Pańskiego komputera. ...
    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Załadowanie danych ze starego CRM

      mam pytanko podobno moge liczyc na wasza pomoc, chodzi mi o import do zoho bazy i nie moge znalezc manuala w pomocy, może mi Pan pomoc gdzie moge tego szukac? Wszelkie dokumentacje Zoho znajdują się w j. angielskim na wiki zoho crm.   Ten dokładny ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Scalanie rekordów w Zoho CRM

      Są dwa sposoby deduplikacji rekordów: 1) Po wejściu w listę rekordów na wybranym module (np. Namiary), wybieramy trzy kropki i wybieramy opcję "Usuń zdublowane Namiary". Następnie system pyta się na podstawie, których pól ma wyszukać duplikaty. ...