Użytkownik nie może przyjąć zaproszenia do Zoho CRM
Witam,
Dodałem użytkownika do CRM i widnieje on jako niepotwierdzony.
Po wysłaniu zaproszenia otrzymuje on mailem komunikat jak niżej, który mówi że nie można przyjąć zaproszenia i trzeba usunąć konto użytkownika.
Wolałbym nie usuwać konta bo jest już przypisany do wielu rekordów CRM jako właściciel.
Hej,
XXXX zaprosił(a) Cię do dołączenia do konta CRM Oftim Sp. z.o.o..
Ponieważ już korzystasz z konta CRM i jesteś jedynym aktywnym użytkownikiem tego konta, nie możesz przyjąć tego zaproszenia.
Aby przyjąć zaproszenie,
Usuń to konto CRM. Przeczytaj ten
dokument pomocy, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli nie chcesz przyjąć zaproszenia, kliknij
Odrzuć.
Pozdrawienia,
Zoho CRM - zespół
Najprawdopodobniej nowy użytkownik, którego Pan dodał nie może potwierdzić zaproszenia i otrzymuje takiego maila, ponieważ wcześniej, zanim Pan go dodał, musiał wejść do Zoho CRM i założyć swoje oddzielne konto poza organizacją. Nowy użytkownik powinien zamknąć konto wcześniej założone (https://www.zoho.com/crm/help/security/close-crm-account.html) i wtedy może Pan jako administrator ponownie wysłać zaproszenie.
Related Articles
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM
Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...