Skonfiguruj konto organizacji

Skonfiguruj konto organizacji

Jako administrator Twoim pierwszym krokiem do wdrożenia Zoho CRM w Twojej organizacji będzie wprowadzenie szczegółów w ustawieniach osobistych i zdefiniowanie danych organizacji, które będą widoczne dla wszystkich użytkowników w działach. Będziesz także musiał zdefiniować ustawienia poczty e-mail na swoim koncie CRM i skonfigurować Gamescope, aby motywować członków zespołu, zapewniając na czas nagrody i korzyści.

Ustawienia osobiste

Najpierw spersonalizuj swoje konto CRM, zmieniając język i strefę czasową. Dodaj również swój spersonalizowany podpis, który będzie używany do biznesowych wiadomości e-mail wysyłanych za pośrednictwem Zoho CRM.


Ustawienia organizacji

  • Dane firmy: dodaj dane firmy, takie jak nazwa firmy dla całej komunikacji biznesowej, ustawienia regionalne kraju, strefa czasowa, a także logo firmy. Pamiętaj, że rozmiar pliku obrazu nie powinien przekraczać 10 MB, a aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj obrazu o wymiarach 190 (szerokość) na 65 (wysokość) pikseli.

  • Rok obrotowy: Ustaw rok obrotowy dla swojej firmy, który jest używany do celów księgowych i sporządzania sprawozdań finansowych. Rok obrotowy może nie pokrywać się z rokiem kalendarzowym. Wybierz miesiąc rozpoczęcia obrachunkowego, a następnie kwartały obrachunkowe są automatycznie zwijane.
  • Godziny pracy: Różne zespoły w Twojej organizacji mogą pracować w różnych godzinach pracy i pracować na zmiany w różnych strefach czasowych. Zdefiniuj godziny pracy, które będą pomocne przy przypisywaniu spraw do osób korzystających z reguł eskalacji spraw.

Ustawienia poczty e-mail

Skonfiguruj swoje konto e-mail w Zoho CRM przez IMAP, aby pracować zarówno ze sprzedażą, jak i pocztą e-mail z jednego miejsca.


Gamescope

Spraw, aby sprzedaż była przyjemniejsza, konfigurując konkursy sprzedażowe i nagradzając członków zespołu trofeami i odznakami.



    • Related Articles

    • Konfigurowanie szczegółów organizacji

      Funkcja: Ustawienia organizacji | Wydanie: Wszystkie Scenariusz Firma zajmująca się sprzedażą samochodów subskrybuje edycję Zoho CRM Enterprise w celu skalowania obsługi klienta i zwiększania sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. Aby rozpocząć ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Usuwanie konta Zoho CRM

      Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...