Jako administrator Twoim pierwszym krokiem do wdrożenia Zoho CRM w Twojej organizacji będzie wprowadzenie szczegółów w ustawieniach osobistych i zdefiniowanie danych organizacji, które będą widoczne dla wszystkich użytkowników w działach. Będziesz także musiał zdefiniować ustawienia poczty e-mail na swoim koncie CRM i skonfigurować Gamescope, aby motywować członków zespołu, zapewniając na czas nagrody i korzyści.
Ustawienia osobiste
Najpierw spersonalizuj swoje konto CRM, zmieniając język i strefę czasową. Dodaj również swój spersonalizowany podpis, który będzie używany do biznesowych wiadomości e-mail wysyłanych za pośrednictwem Zoho CRM.
Ustawienia organizacji
Dane firmy: dodaj dane firmy, takie jak nazwa firmy dla całej komunikacji biznesowej, ustawienia regionalne kraju, strefa czasowa, a także logo firmy. Pamiętaj, że rozmiar pliku obrazu nie powinien przekraczać 10 MB, a aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj obrazu o wymiarach 190 (szerokość) na 65 (wysokość) pikseli.
- Rok obrotowy: Ustaw rok obrotowy dla swojej firmy, który jest używany do celów księgowych i sporządzania sprawozdań finansowych. Rok obrotowy może nie pokrywać się z rokiem kalendarzowym. Wybierz miesiąc rozpoczęcia obrachunkowego, a następnie kwartały obrachunkowe są automatycznie zwijane.
- Godziny pracy: Różne zespoły w Twojej organizacji mogą pracować w różnych godzinach pracy i pracować na zmiany w różnych strefach czasowych. Zdefiniuj godziny pracy, które będą pomocne przy przypisywaniu spraw do osób korzystających z reguł eskalacji spraw.
Ustawienia poczty e-mail
Skonfiguruj swoje konto e-mail w Zoho CRM przez IMAP, aby pracować zarówno ze sprzedażą, jak i pocztą e-mail z jednego miejsca.
Gamescope
Spraw, aby sprzedaż była przyjemniejsza, konfigurując konkursy sprzedażowe i nagradzając członków zespołu trofeami i odznakami.