Odpowiedzi klientów nie wyświetlają się w Zoho Desk
Przyczyny nie odbierania wiadomości email na Zoho Desk:
1) Wiadomości ze skrzynki głównej (z której ustawione jest przekierowanie) trafiają do SPAM, albo innego prywatnego folderu
2) Wiadomość wpadła do zakładki SPAM Ticket w Zoho Desku
3) Jest jakiś błąd z przekierowaniem - wtedy najlepiej poprosić o nagłówek wiadomości z głównej skrzynki email i przesłać informację do Zoho
Related Articles
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Konwertowanie potencjalnych klientów
Gdy pojawia się szansa na dalsze negocjacje z leadem, można to przełożyć na konto, kontakt, a na koniec umowę. Krótko mówiąc, gdy status potencjalnego klienta osiągnie pewien etap, można go zakwalifikować jako transakcję. Podczas konwersji lead jest ...
Zapraszanie klientów do Centrum pomocy
Chociaż Twoi klienci mogą przesyłać swoje zgłoszenia różnymi kanałami, mogą śledzić swój status tylko wtedy, gdy mają dostęp do Twojego Centrum pomocy. Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do Twojego Centrum pomocy na dwa sposoby: Utwórz własne konto ...