Sprawdzenie zużycia limitów wykorzystania API w Zoho CRM

Sprawdzenie zużycia limitów wykorzystania API w Zoho CRM

Sprawdzenie limitów API wykorzystanych dzisiaj.
Ustawienia-> OBSZAR DEWELOPERA -> Interfejsy API i wybieramy typ API z listy po prawej stronie (obok symbolu wykresu kołowego - napis "Stare interfejsy API"). Mamy tam informację o ilościach wykorzystanych, z jakiś numerów IP są używane, czy dla rekordów których modułów zostały zużyte.
    • Related Articles

    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM

      Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...
    • Przegląd interfejsów API Rest

      Zapewniamy kompleksowy zestaw interfejsów API REST do zarządzania kontem pomocy technicznej i powiązanymi danymi. Możesz zintegrować moduły pomocy technicznej z innymi aplikacjami innych firm, takimi jak fakturowanie, CRM, narzędzie do śledzenia ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...