FAQ
Czy mogę przenieść użytkowników z jednej roli do innej?
Tak, można usunąć rolę po przeniesieniu użytkowników do innej roli. Aby usunąć i przenieść użytkowników: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Roles. Otwórz rolę i kliknij Usuń. Wybierz nową rolę, do której chcesz przenieść ...
Jak mogę zmienić, komu podlega dana rola w hierarchii ról?
Każda rola musi podlegać innej roli. Jest to krok obowiązkowy. Podczas tworzenia roli należy wybrać rolę z listy rozwijanej Raportowanie do. Aby zmienić rolę Reporting To: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Roles. Wybierz rolę ...
Gdzie mogę wyświetlić listę wszystkich użytkowników w danej roli?
W CRM lista użytkowników z danej roli znajduje się pod odpowiednią rolą. Aby wyświetlić wszystkich użytkowników z określoną rolą: Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Role. Kliknij określoną rolę. Zobaczysz ...
Dlaczego niektórzy użytkownicy widzą dane swoich współpracowników, mimo że ustawienia udostępniania danych są ustawione jako prywatne?
Dzieje się tak, ponieważ opcja Udostępniaj dane innym użytkownikom jest włączona dla roli tych użytkowników. Uprawnienie Udostępnianie danych innym użytkownikom ma zawsze pierwszeństwo przed regułami udostępniania danych.
Jakie są domyślne role w Zoho CRM?
Domyślnie Zoho CRM udostępnia role CEO i Managera. Możesz dodać więcej ról w oparciu o strukturę organizacji, takich jak kierownik sprzedaży, przedstawiciel handlowy itp. Aby utworzyć nowe role Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola ...
Dlaczego nie mogę zalogować się do mojego konta Zoho CRM z aplikacji mobilnej CRM?
Aby zalogować się do aplikacji mobilnej, musisz mieć uprawnienia dostępu do aplikacji mobilnych. Aby włączyć to uprawnienie: Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Profile. Wybierz określony profil. ...
Nie mogę utworzyć widoku niestandardowego w żadnym module?
Aby utworzyć widok niestandardowy, wymagane jest uprawnienie Zarządzaj widokami niestandardowymi. Aby włączyć to uprawnienie: Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola zabezpieczeń > Profile. Wybierz określony profil. Kliknij ...
Nie mam uprawnień do wysyłania masowych wiadomości e-mail, co powinienem zrobić?
Aby wysyłać masowe wiadomości e-mail, użytkownik musi mieć włączone uprawnienie Mass Email w swoim profilu. Aby włączyć uprawnienie Mass Email: Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Profile. Wybierz określony ...
Czym są profile Standard i Administrator?
Są to profile zdefiniowane przez system, które mają uprawnienia wstępnie ustawione dla każdej kategorii w oparciu o działania, które naszym zdaniem użytkownicy najczęściej wykonują w CRM. Profil administratora ma dostęp do wszystkich uprawnień. Każdy ...
Jak mogę uniemożliwić użytkownikom zmianę ustawień na stronie konfiguracji?
Możesz ograniczyć użytkownikom dostęp do ustawień w Setup, wyłączając uprawnienia Setup dla ich profilu. Aby wyłączyć uprawnienia konfiguracji: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Wybierz określony profil. Kliknij Inne ...
Dlaczego nie mogę zmienić właściciela rekordu?
Aby zmienić właściciela rekordu, musisz mieć włączone uprawnienie Zmień właściciela w swoim profilu. Aby włączyć uprawnienie Zmień właściciela: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Wybierz konkretny profil. Kliknij ...
Jak sklonować istniejący profil?
Aby sklonować istniejący profil, wykonaj poniższe kroki: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Najedź kursorem na określony profil i kliknij jego ikonę. Kliknij Klonuj. W wyskakującym okienku Create New Profile dodaj ...
Gdzie mogę zobaczyć listę użytkowników należących do danego profilu?
W CRM listę użytkowników należących do danego profilu można wyświetlić pod utworzonymi profilami. Aby wyświetlić użytkowników w określonym profilu: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Wybierz określony profil Kliknij ...
Czy mogę usunąć profil? Co stanie się z użytkownikami tego profilu?
Tak, można usunąć profil, jeśli nie jest on już potrzebny. Należy jednak najpierw przenieść użytkowników do innego profilu. Aby przenieść użytkowników i usunąć profil: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Wybierz ...
Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do niektórych modułów na moim koncie Zoho CRM ?
Moduły można w razie potrzeby wyłączyć w Ustawieniach profilu. Moduły, do których nie masz dostępu, są prawdopodobnie wyłączone dla Twojego profilu. Aby włączyć moduły, wykonaj poniższe czynności: Może to zrobić tylko administrator. Przejdź do Setup ...
Czym są profile w Zoho ?
Profil to zbiór uprawnień do działań, których użytkownik będzie potrzebował do wykonywania swojej pracy. Na przykład kierownik działu może wymagać uprawnień do importowania danych, dostosowywania modułów i dodawania użytkowników do CRM. Możesz ...
Czym są niestandardowe godziny pracy i jak je ustawić w Zoho CRM ?
Zoho CRM udostępnia listę domyślnych godzin pracy, które można ustawić dla swojej organizacji, na przykład 24 godziny x 7 dni i 24 godziny x 5 dni. Jeśli jednak godziny pracy Twojej organizacji różnią się od domyślnych godzin pracy, możesz ustawić ...
Ile warunków można dodać w regule przepływu pracy w Zoho CRM ?
Wiele warunków w regule przepływu pracy pomaga rozwiązać przypadki, w których masz jasno zdefiniowane elementy akcji dla rekordów, które spełniają określone kryteria i te, które ich nie spełniają. Dla każdej reguły można dodać maksymalnie 10 warunków ...
Czym jest reguła przepływu pracy w Zoho CRM?
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM zostały zaprojektowane w celu zwiększenia produktywności użytkowników i ograniczenia pracy ręcznej poprzez automatyzację rutynowych działań w procesie biznesowym. Umożliwiają one tworzenie reguł, które mogą wyzwalać ...
Tworzenie zadań zbiorczo w Zoho
Tworzenie zadań zbiorczo Jeśli określone zadanie ma zostać wykonane dla wielu rekordów, zamiast tworzyć zadania dla poszczególnych rekordów, można utworzyć je zbiorczo. Aby utworzyć zadania cykliczne zbiorczo Kliknij zakładkę [Moduł]. W widoku listy ...
Edycja zadań w Zo
W razie potrzeby można edytować zadanie lub jego typ powtarzania. Aby edytować zadania Wybierz zadanie i kliknij ikonę Edytuj. Edytuj typ powtarzania Typ powtarzania można edytować po zapisaniu zadania. Zadania cykliczne można rozszerzać lub ...
Tworzenie zadań w Zoho CRM
Zadanie to praca, która zazwyczaj jest ograniczona czasowo. W Zoho CRM zadania są wyświetlane na stronie głównej rekordu i w innych powiązanych rekordach. Podczas tworzenia zadania w CRM należy wprowadzić szczegóły zadania, takie jak Temat, ...
Czy mogę przeglądać działania sprzedażowe i wydarzenia posortowane według dni kalendarzowych?
W widoku kalendarza można wyświetlać zarówno szczegóły połączeń, jak i wydarzeń. Więcej informacji na temat korzystania z widoku kalendarza można znaleźć tutaj.
Jak skonfigurować niestandardowy widok działań, aby wyświetlane były tylko zadania, spotkania i połączenia z bieżącego dnia?
W modułach Spotkania, Połączenia i Zadania można utworzyć domyślny widok dla Dzisiejszych spotkań, Dzisiejszych połączeń i Dzisiejszych zadań. Widok ten umożliwia wyświetlanie połączeń, zadań i spotkań zaplanowanych na bieżący dzień. Aby wyświetlić ...
Czy mogę usuwać aktywności, takie jak zadania, połączenia i spotkania w Zoho CRM ?
Tak, możesz usuwać działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania, jeśli masz odpowiednie uprawnienia w profilu.
Czym jest historia aktywności w ?
Po zakończeniu dowolnej aktywności (zadania lub spotkania) jest ona przenoszona do sekcji historii aktywności, dzięki czemu można skupić się tylko na oczekujących zadaniach i nadchodzących spotkaniach.
Czy mogę dostosować stronę aktywności w CRM ?
Tak, można dostosować układ strony dla zadań, wydarzeń i połączeń. Możliwe są następujące dostosowania: Dodawanie nowych pól (niedostępne dla połączeń) Dodawanie lub usuwanie sekcji Zmiana nazw pól Dodawanie wymaganych pól lub ukrywanie niechcianych ...
Gdzie mogę wyświetlić zamknięte działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania powiązane z rekordem?
Lista zamkniętych działań wyświetla wszystkie zamknięte działania, takie jak zadania, połączenia i spotkania związane z rekordem. Listę zamkniętych działań można dostosować tak, aby wyświetlała do pięciu pól oprócz pól obowiązkowych.
Jak mogę usunąć zadania cykliczne
Zadania cykliczne są przechowywane jako indywidualne rekordy dla każdej daty w widoku listy zadań. Administratorzy i użytkownicy z uprawnieniami do wyświetlania, edytowania, usuwania i tworzenia zadań mogą usuwać zadania cykliczne. Aby zatrzymać ...
Czy mogę tworzyć zadania i spotkania w Zoho CRM?
W Zoho CRM można tworzyć i kojarzyć zadania biznesowe, spotkania i rejestrować połączenia w odpowiednim module Zadania, Spotkania i Połączenia. Każde działanie zawiera kluczowe informacje, takie jak data, godzina, poziom priorytetu i parametry ...
Jakie uprawnienia są wymagane do rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?
Użytkownicy z uprawnieniami do zarządzania rezerwacjami kalendarza mogą tworzyć rezerwacje zespołów. Użytkownicy z uprawnieniami do tworzenia spotkań lub połączeń mogą tworzyć rezerwacje użytkowników.
Czy mogę automatycznie utworzyć zadanie w Zoho CRM, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza
Nie, nie można automatycznie utworzyć zadania, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza. Możesz jednak automatycznie utworzyć spotkanie lub połączenie w Zoho CRM, gdy spotkanie zostanie zarezerwowane.
Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?
Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. ...
Jak usunąć zaplanowane połączenie? CRM
Zaplanowane połączenie można usunąć na stronie szczegółów połączeń w module Połączenia. Aby usunąć zaplanowane połączenie Przejdź do modułu Połączenia. Kliknij menu rozwijane Wszystkie połączenia. Wybierz opcję Zaplanowane połączenia . Kliknij ...
Połączenia w Zoho CRM
Jak zaplanować połączenie? Aby zaplanować połączenie Przejdź do modułu połączeń na stronie głównej CRM Kliknij Utwórz połączenie Wybierz opcję Zaplanuj połączenie. Na stronie Zaplanuj połączenie wypełnij wymagane dane. Kliknij Zaplanuj
Jak wstawić linki i obrazy do szablonu wiadomości e-mail w CRM ?
Hiperłącze można wstawić, zaznaczając tekst i korzystając z funkcji hiperłącza. Możesz użyć obrazu lub logo w szablonie wiadomości e-mail, wykonując czynności podane poniżej: 1) Kliknij Konfiguracja > Szablony > Szablony wiadomości e-mail. 2) Kliknij ...
Co się stanie, jeśli usunę kartę internetową?
Tworzone zakładki internetowe nie będą połączone z innymi modułami Zoho CRM. Tak więc, jeśli usuniesz kartę internetową, dane w innych modułach nie zostaną naruszone.
Jaka jest różnica między leadami a kontaktami?
Leady to surowe dane, które zbierasz na temat osób lub przedstawicieli organizacji, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą. Są one zwykle zbierane z różnych źródeł, takich jak internet, targi, seminaria, reklamy i inne kampanie marketingowe. ...
W jaki sposób potencjalni klienci, konta, kontakty i oferty są powiązane w procesie sprzedaży?
W Zoho CRM możesz ręcznie wprowadzać leady, importować je lub przechwytywać informacje o leadach za pomocą formularzy internetowych. W pewnym momencie potencjalny klient może wykazać zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami i może być szansa na ...
Jaka jest różnica między leadem a kontaktem?
Leady to surowe dane o osobach lub przedstawicielach organizacji zebrane z targów, seminariów, reklam, zakupów i takich zewnętrznych źródeł i kampanii marketingowych. Kontakty zwykle oznaczają osobę (osoby), z którą nawiązywana jest komunikacja w ...
Next page