Dlaczego niektórzy użytkownicy widzą dane swoich współpracowników, mimo że ustawienia udostępniania danych są ustawione jako prywatne?
Dzieje się tak, ponieważ opcja Udostępniaj dane innym użytkownikom jest włączona dla roli tych użytkowników. Uprawnienie Udostępnianie danych innym użytkownikom ma zawsze pierwszeństwo przed regułami udostępniania danych.
Related Articles
Konfigurowanie reguł udostępniania danych
Domyślnie prawa dostępu do rekordów CRM są ustawione jako prywatne, dzięki czemu właściciel rekordu i jego menedżer mogą nadzorować dane CRM. Jednak korzystając z reguł udostępniania danych, możesz rozszerzyć prawa dostępu na użytkowników należących ...
Ustawienia osobiste
Po zarejestrowaniu się w Zoho Recruit i posiadaniu własnego konta możesz spersonalizować swoje konto Recruit. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te ...
Rodzaje bezpieczeństwa danych — przegląd
Zarządzanie złożonością administrowania bezpieczeństwem jest jednym z rosnących problemów w każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza otwartym na e-commerce lub z dużymi sieciami. W tak wymagających czasach dostępność Zarządzania Bezpieczeństwem jest ...
Migracja danych: wprowadzenie
Kreator migracji danych w Zoho CRM zapewnia dokładną migrację danych i pomaga ograniczyć znaczną część ręcznej pracy. Automatycznie mapuje importowane pliki do modułów CRM i importuje kolumny plików do pól Zoho CRM. W przypadku modułów, które nie są ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...