Czy mogę dostosować stronę aktywności w CRM ?
Tak, można dostosować układ strony dla zadań, wydarzeń i połączeń. Możliwe są następujące dostosowania:
Dodawanie nowych pól (niedostępne dla połączeń)
Dodawanie lub usuwanie sekcji
Zmiana nazw pól
Dodawanie wymaganych pól lub ukrywanie niechcianych pól
Oznaczanie pól jako obowiązkowe lub nieobowiązkowe
Zmienić kolejność pól
Zmiana układu na jednokolumnowy lub dwukolumnowy
Related Articles
Czy mogę automatycznie utworzyć zadanie w Zoho CRM, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza
Nie, nie można automatycznie utworzyć zadania, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza. Możesz jednak automatycznie utworzyć spotkanie lub połączenie w Zoho CRM, gdy spotkanie zostanie zarezerwowane.
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?
Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. ...
Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?
Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...