Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM
Używamy modułu kontrahenci/firmy i dzwoniąc do kontrahentów z aplikacji mobilnej nie rejestrują się rozmowy telefoniczne. Czy powinnam coś ustawić?
Aby rozmowy telefoniczne wykonywane z aplikacji mobilnej Zoho CRM automatycznie zapisywały się na karcie kontaktu czy firmy należy włączyć tą funkcjonalność w aplikacji.
Po wejściu do aplikacji mobilnej po lewej stronie należy kliknąć ikonkę "lista" (trzy kreski).
Po kliknięciu otworzy się ekran jak poniżej. Należy kliknąć w "settings" na końcu listy.
Po kliknięciu otworzą się opcje ustawień. Proszę przewinąć do listy "Calls" i włączyć logowanie rozmów.
W Zoho CRM możemy ustawić sobie zadania typu: zadzwonić do klienta, kontakt telefoniczny itp.
Aby wykonać tego typu zadanie z poziomu aplikacji, należy rozwinąć listę modułów czyli ponownie kliknąć "3 kreski" lewy górny róg i z listy wybrać "Home"
System przeniesie nas do strony głównej, gdzie jest lista zadań do zrobienia na dziś. na liście należy kliknąć wybrane zadanie.
Następnie kliknąć na firmę
Kliknąć "Detale" a następnie na numer firmy.
Po zakończonej rozmowie wyświetli się informacja czy zarejestrować/zalogować rozmowę.
Na podanym przykładzie zaprezentowane zostało dzwonienie do firmy, ale analogicznie wykonujemy telefon (zadanie - telefon) do kontaktu.
Related Articles
Rejestrowanie połączeń
Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
Instalowanie aplikacji mobilnej CRM
Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM
Aplikacja mobilna rejestracja rozmów: 1) Rozmowy wychodzące - wybieramy rekord w aplikacji mobilnej Zoho CRM i klikamy słuchawkę (dzwonimy z aplikacji) 2) Rozmowy przychodzące - w ustawieniach aplikacji powinniśmy mieć włączone Logowanie rozmów ...
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...