Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM

Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM

Używamy modułu kontrahenci/firmy i dzwoniąc do kontrahentów z aplikacji mobilnej nie rejestrują się rozmowy telefoniczne. Czy powinnam coś ustawić?


Aby rozmowy telefoniczne wykonywane z aplikacji mobilnej Zoho CRM automatycznie zapisywały się na karcie kontaktu czy firmy należy włączyć tą funkcjonalność w aplikacji.
Po wejściu do aplikacji mobilnej po lewej stronie należy kliknąć ikonkę "lista" (trzy kreski). 


Po kliknięciu otworzy się ekran jak poniżej.  Należy kliknąć w "settings" na końcu listy.



Po kliknięciu otworzą się opcje ustawień. Proszę przewinąć do listy "Calls" i włączyć logowanie rozmów.




W Zoho CRM możemy ustawić sobie zadania typu: zadzwonić do klienta, kontakt telefoniczny itp.
Aby wykonać tego typu zadanie z poziomu aplikacji, należy rozwinąć listę modułów czyli ponownie kliknąć "3 kreski" lewy górny róg i z listy wybrać "Home"




System przeniesie nas do strony głównej, gdzie jest lista zadań do zrobienia na dziś. na liście należy kliknąć wybrane zadanie.


Następnie kliknąć na firmę



Kliknąć "Detale" a następnie na numer firmy.



Po zakończonej rozmowie wyświetli się informacja czy zarejestrować/zalogować rozmowę.



Na podanym przykładzie zaprezentowane zostało dzwonienie do firmy, ale analogicznie wykonujemy telefon (zadanie - telefon) do kontaktu.
    • Related Articles

    • Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

      Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby? Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Wyszukiwanie rekordu w bazie Zoho CRM po mailu

      Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/konta/firmy, contact/kontakt, deal/transakcja/możliwość albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy ...
    • Załadowanie danych ze starego CRM

      mam pytanko podobno moge liczyc na wasza pomoc, chodzi mi o import do zoho bazy i nie moge znalezc manuala w pomocy, może mi Pan pomoc gdzie moge tego szukac? Wszelkie dokumentacje Zoho znajdują się w j. angielskim na wiki zoho crm.   Ten dokładny ...
    • Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

      Pojawił się błąd w systemie. Żaden z modułów nie działa. O awarii systemu Zoho mówi strona status.zoho.com lub status.zoho.eu. Proszę tam sprawdzać czy sprawa dotyczy całego Zoho, jednego produktu, jednej części świata czy tylko Pańskiego komputera. ...