Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM

Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM

Używamy modułu kontrahenci/firmy i dzwoniąc do kontrahentów z aplikacji mobilnej nie rejestrują się rozmowy telefoniczne. Czy powinnam coś ustawić?


Aby rozmowy telefoniczne wykonywane z aplikacji mobilnej Zoho CRM automatycznie zapisywały się na karcie kontaktu czy firmy należy włączyć tą funkcjonalność w aplikacji.
Po wejściu do aplikacji mobilnej po lewej stronie należy kliknąć ikonkę "lista" (trzy kreski). 


Po kliknięciu otworzy się ekran jak poniżej.  Należy kliknąć w "settings" na końcu listy.



Po kliknięciu otworzą się opcje ustawień. Proszę przewinąć do listy "Calls" i włączyć logowanie rozmów.




W Zoho CRM możemy ustawić sobie zadania typu: zadzwonić do klienta, kontakt telefoniczny itp.
Aby wykonać tego typu zadanie z poziomu aplikacji, należy rozwinąć listę modułów czyli ponownie kliknąć "3 kreski" lewy górny róg i z listy wybrać "Home"




System przeniesie nas do strony głównej, gdzie jest lista zadań do zrobienia na dziś. na liście należy kliknąć wybrane zadanie.


Następnie kliknąć na firmę



Kliknąć "Detale" a następnie na numer firmy.



Po zakończonej rozmowie wyświetli się informacja czy zarejestrować/zalogować rozmowę.



Na podanym przykładzie zaprezentowane zostało dzwonienie do firmy, ale analogicznie wykonujemy telefon (zadanie - telefon) do kontaktu.
    • Related Articles

    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM

      Aplikacja mobilna rejestracja rozmów: 1) Rozmowy wychodzące - wybieramy rekord w aplikacji mobilnej Zoho CRM i klikamy słuchawkę (dzwonimy z aplikacji) 2) Rozmowy przychodzące - w ustawieniach aplikacji powinniśmy mieć włączone Logowanie rozmów ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...