Czym jest historia aktywności w ?

Czym jest historia aktywności w ?


Po zakończeniu dowolnej aktywności (zadania lub spotkania) jest ona przenoszona do sekcji historii aktywności, dzięki czemu można skupić się tylko na oczekujących zadaniach i nadchodzących spotkaniach.
    • Related Articles

    • Przeglądanie historii importu

      Prowadzenie dziennika działań wykonywanych na Twoim koncie Zoho CRM jest zawsze przydatne. Wiesz, kiedy rekord był edytowany lub kto dodał rekord. Podobnie dziennik czynności importu jest również przydatny do sprawdzania, kto zaimportował rekordy, ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Czym jest reguła przepływu pracy w Zoho CRM?

      Reguły przepływu pracy w Zoho CRM zostały zaprojektowane w celu zwiększenia produktywności użytkowników i ograniczenia pracy ręcznej poprzez automatyzację rutynowych działań w procesie biznesowym. Umożliwiają one tworzenie reguł, które mogą wyzwalać ...
    • Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?

      Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. ...
    • Czym są zakładki biletów?

      Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...