Dlaczego nie mogę zmienić właściciela rekordu?
Aby zmienić właściciela rekordu, musisz mieć włączone uprawnienie Zmień właściciela w swoim profilu.
Aby włączyć uprawnienie Zmień właściciela:
Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles.
Wybierz konkretny profil.
Kliknij Narzędzia po lewej stronie.
Włącz lub wyłącz przełącznik Change Owner.
Wybierz moduły, w których użytkownik będzie mógł zmienić właściciela rekordu. Pozwala to nadal uniemożliwiać użytkownikowi zmianę właściciela rekordów z innych modułów.
Related Articles
Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?
Scenariusz 1: Agent chce scalić kilka powiązanych zgłoszeń, ale po wybraniu zgłoszeń nie może znaleźć ikony scalania. Opcja scalania zgłoszeń jest zależna od działu. Ikona scalania pojawi się tylko wtedy, gdy wybrany zostanie konkretny dział. ...
Czy mogę zmienić domyślny dział?
Nie, nie możesz zmienić domyślnego działu w Zoho Desk. Domyślny dział jest tworzony natychmiast po założeniu konta. Ten dział nie może zostać usunięty ani wyłączony. Ponadto nie można ustawić żadnego innego działu jako domyślnego.
Czy mogę zmienić numer początkowy identyfikatora zgłoszenia?
Domyślnie każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny identyfikator zgłoszenia podczas jego tworzenia w Zoho Desk. Ten identyfikator zgłoszenia zaczyna się od 101, a następnie wzrasta. Ten identyfikator można zmienić, aby zaczynał się od innego ...
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?
Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...