Czy mogę przeglądać działania sprzedażowe i wydarzenia posortowane według dni kalendarzowych?
W widoku kalendarza można wyświetlać zarówno szczegóły połączeń, jak i wydarzeń. Więcej informacji na temat korzystania z widoku kalendarza można znaleźć tutaj.
Related Articles
Działania sprzedażowe — przegląd
Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
Gdzie mogę wyświetlić zamknięte działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania powiązane z rekordem?
Lista zamkniętych działań wyświetla wszystkie zamknięte działania, takie jak zadania, połączenia i spotkania związane z rekordem. Listę zamkniętych działań można dostosować tak, aby wyświetlała do pięciu pól oprócz pól obowiązkowych.
Czy mogę zsynchronizować wydarzenia Zoho CRM z kalendarzem Zoho?
Aby zsynchronizować zdarzenia Zoho CRM z kalendarzem Zoho, zaloguj się do calendar.zoho.com, przejdź do Ustawień i wybierz Zoho Apps z listy. Kliknij Zoho CRM i kliknij Synchronizuj. Dowiedz się więcej o synchronizowaniu Kalendarza Zoho tutaj.
Czy mogę usuwać aktywności, takie jak zadania, połączenia i spotkania w Zoho CRM ?
Tak, możesz usuwać działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania, jeśli masz odpowiednie uprawnienia w profilu.
Czy mogę monitorować czas logowania i wylogowania mojego agenta?
Nie. W Zoho Desk nie ma możliwości monitorowania czasu logowania i wylogowania agentów. Będziesz jednak mógł przeglądać zalogowanych agentów według ich aktualnego statusu: Online Offline Aby wyświetlić aktualny status agentów: Kliknij moduł Bilety. ...