Jaka jest różnica między leadem a kontaktem?

Jaka jest różnica między leadem a kontaktem?

Leady to surowe dane o osobach lub przedstawicielach organizacji zebrane z targów, seminariów, reklam, zakupów i takich zewnętrznych źródeł i kampanii marketingowych.

Kontakty zwykle oznaczają osobę (osoby), z którą nawiązywana jest komunikacja w celu nawiązania relacji lub możliwości biznesowej. W typowym scenariuszu B2C kontakt jest bezpośrednim punktem komunikacji w scenariuszu biznes-klient; podczas gdy w scenariuszu B2B kontakt jest punktem odniesienia w organizacji (okazja biznesowa). Zarówno potencjalni klienci, jak i kontakty są jednakowo scharakteryzowane przez pola informacyjne, takie jak imię i nazwisko, e-mail, telefon komórkowy, tytuł itp.


    • Related Articles

    • Jaka jest różnica między leadami a kontaktami?

      Leady to surowe dane, które zbierasz na temat osób lub przedstawicieli organizacji, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą. Są one zwykle zbierane z różnych źródeł, takich jak internet, targi, seminaria, reklamy i inne kampanie marketingowe. ...
    • Czy SalesIQ pozwala na automatyzację? Jaką?

      Zoho SalesIQ ma triggery, które dotyczą klientów odwiedzających stronę. Triggery to są warunki po których spełnieniu, wykona się jakaś akcja. Triggery ustawia się w Settings>Automation. Nastepnie defniujemy: Lands on my website - czyli gdy klient ...
    • Czy jest integracja Zoho CRM z FreshMailem?

      Dzień dobry, Chciałabym zintegrować Zoho CRM z narzędziem FreshMail. Niestety nie wiem jak mogłabym to zrobić. Pomoc techniczna z FreshMaila odesłała mnie do Państwa. Samo Zoho nie robiło integracji z Freshmail.  Sam FreshMail chwali się na swojej ...
    • Moja pamięć jest pełna, co mogę z tym zrobić?

      Ponieważ pamięć jest współdzielona między skrzynką pocztową, archiwum i kopią zapasową, można wyczyścić wiadomości e-mail ze skrzynki pocztowej lub archiwum lub kopii zapasowej. Jeśli wszystkie te e-maile są ważne, aby zachować je, poproś ...
    • Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

      Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...