Czy istnieje sposób sprawdzenia, czy wysłana przeze mnie wiadomość e-mail została przeczytana?

Czy istnieje sposób sprawdzenia, czy wysłana przeze mnie wiadomość e-mail została przeczytana?

Możesz poprosić odbiorcę o potwierdzenie przeczytania, korzystając z funkcji Poproś o potwierdzenie. W oknie tworzenia wiadomości e-mail kliknij Opcje na górnym pasku menu i wybierz Poproś o potwierdzenie. W zależności od ustawień odbiorcy otrzymasz potwierdzenie przeczytania. Ucz się więcej.
    • Related Articles

    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Jak można sfałszować wiadomość e-mail?

      Każda wysłana wiadomość e-mail będzie zawierała dwa adresy „od”. Podgląd od — jest to adres nadawcy, który widzisz po otrzymaniu wiadomości e-mail. Return-path — jest to adres nadawcy znajdujący się w nagłówku wiadomości e-mail. Jest używany przez ...