Czy istnieje sposób sprawdzenia, czy wysłana przeze mnie wiadomość e-mail została przeczytana?
Możesz poprosić odbiorcę o potwierdzenie przeczytania, korzystając z funkcji Poproś o potwierdzenie. W oknie tworzenia wiadomości e-mail kliknij Opcje na górnym pasku menu i wybierz Poproś o potwierdzenie. W zależności od ustawień odbiorcy otrzymasz potwierdzenie przeczytania. Ucz się więcej.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Jak można sfałszować wiadomość e-mail?
Każda wysłana wiadomość e-mail będzie zawierała dwa adresy „od”. Podgląd od — jest to adres nadawcy, który widzisz po otrzymaniu wiadomości e-mail. Return-path — jest to adres nadawcy znajdujący się w nagłówku wiadomości e-mail. Jest używany przez ...