Profil to zbiór uprawnień do działań, których użytkownik będzie potrzebował do wykonywania swojej pracy. Na przykład kierownik działu może wymagać uprawnień do importowania danych, dostosowywania modułów i dodawania użytkowników do CRM. Możesz utworzyć profil, który ma wszystkie te uprawnienia i przypisać go do wszystkich użytkowników, którzy mają rolę kierownika działu. Pozwala to upewnić się, że wszyscy w tej roli mają te same uprawnienia i zapobiega przypadkowemu przypisaniu niewłaściwego uprawnienia.
Related Articles
Domyślne role i profile
W Zoho Recruit role i profile mają na celu zachowanie bezpieczeństwa danych. Role określają, jakie informacje użytkownicy mogą przeglądać, a profile określają, jakie działania mogą wykonywać na tych danych. Poniżej wymieniono domyślne role i profile ...
Czym są profile Standard i Administrator?
Są to profile zdefiniowane przez system, które mają uprawnienia wstępnie ustawione dla każdej kategorii w oparciu o działania, które naszym zdaniem użytkownicy najczęściej wykonują w CRM. Profil administratora ma dostęp do wszystkich uprawnień. Każdy ...
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...