Filtrowanie spamu w Zoho Mail

Filtrowanie spamu w Zoho Mail

Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL.
Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ustawienia poszczególnych filtrów. Ustawienie quarantine umozliwia sprawdzenie poprawności działania filtrów antyspamowych. Wiadomości są wysylane do quarantanny zamiast być kasowane.

Istnieją specjalne programy do zabezpieczenia serwera firmowego służace do blokowania spamu. Nie odpowiadamy za działanie zewnętrznego oprogramowania.
    • Related Articles

    • Jak włączyć eDiscovery w Zoho Mail?

      Zoho Mail zapewnia kompletne rozwiązanie do przechowywania, przeglądania i eksportowania wiadomości e-mail związanych z dochodzeniami wewnętrznymi, zewnętrznymi lub prawnymi Twojej organizacji. Aby włączyć eDiscovery w Zoho Mail: Zaloguj się na swoje ...
    • Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?

      Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...
    • Czy mogę wykonać kopię zapasową wiadomości e-mail na moim koncie Zoho Mail?

      Możesz wykonać kopię zapasową swoich e-maili, eksportując je w formacie EML z menu Ustawienia. W obszarze Uzyskaj dostęp do starej wersji dla wybierz opcję Importuj/Eksportuj. W sekcji Eksportuj wiadomość ustaw opcje eksportu i kliknij Eksportuj. ...
    • Czy w Zoho Mail jest opcja e-mail do zadania?

      Aby utworzyć zadanie, możesz wysłać do siebie wiadomość e-mail w formacie ty+zadanie@twojadomena.com. Temat wiadomości e-mail zostanie dodany jako tytuł zadania, a treść wiadomości e-mail będzie opisem zadania. Możesz wysłać wiadomość e-mail na adres ...
    • Jak zmniejszyć ilość otrzymywanego spamu?

      Filtry antyspamowe Zoho Mail sprawdzają wszystkie wiadomości e-mail w oparciu o różne kryteria, takie jak reputacja IP, SPF, DKIM, polityka użytkownika itp. i odpowiednio je przetwarzają. Na podstawie wyników serwer Zoho Mail zdecyduje, czy wiadomość ...