Filtrowanie spamu w Zoho Mail

Filtrowanie spamu w Zoho Mail

Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL.
Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ustawienia poszczególnych filtrów. Ustawienie quarantine umozliwia sprawdzenie poprawności działania filtrów antyspamowych. Wiadomości są wysylane do quarantanny zamiast być kasowane.

Istnieją specjalne programy do zabezpieczenia serwera firmowego służace do blokowania spamu. Nie odpowiadamy za działanie zewnętrznego oprogramowania.
    • Related Articles

    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

      Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby? Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień ...
    • Scalanie rekordów w Zoho CRM

      Są dwa sposoby deduplikacji rekordów: 1) Po wejściu w listę rekordów na wybranym module (np. Namiary), wybieramy trzy kropki i wybieramy opcję "Usuń zdublowane Namiary". Następnie system pyta się na podstawie, których pól ma wyszukać duplikaty. ...
    • Kiedy w Zoho mail pojawia się powiadomienie? (ikonka dzwona w prawym górnym rogu)

      Pojawienie się numerku przy ikonce dzwonu w prawym górnym rogu (nowy mail) pojawia się: 1) gdy użytkownik został wspomniany w poście / komentarzu 2) gdy została wspomniana grupa w której jest dany użytkownik 3) gdy użytkownik stworzy post i ktoś w ...
    • Wyszukiwanie rekordów w CRM po adresie e-mail.

      Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposob czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/rachunki/konta, contact/kontakty, deal/transakcje albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy wprowadzić dany ...