Filtrowanie spamu w Zoho Mail

Filtrowanie spamu w Zoho Mail

Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL.
Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ustawienia poszczególnych filtrów. Ustawienie quarantine umozliwia sprawdzenie poprawności działania filtrów antyspamowych. Wiadomości są wysylane do quarantanny zamiast być kasowane.

Istnieją specjalne programy do zabezpieczenia serwera firmowego służace do blokowania spamu. Nie odpowiadamy za działanie zewnętrznego oprogramowania.
    • Related Articles

    • Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?

      Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Jak skonfigurować Zoho Mail jako IMAP na iPhonie/iPadzie?

      Szczegóły serwera do skonfigurowania Zoho Mail jako IMAP w urządzeniach Apple iPhone/iPad to: Przychodzące szczegóły serwera: Host : imap.zoho.com  Port : 993 SSL : On Szczegóły serwera wychodzącego: Host : smtp.zoho.com Port : 465 SSL : On ...
    • Gdy usuwam wiadomość e-mail w moim kliencie poczty e-mail skonfigurowanym przez IMAP, nie jest ona czyszczona w interfejsie internetowym.

      Klienci IMAP nie synchronizują usunięcia wiadomości e-mail natychmiast. Aby natychmiast zsynchronizować usunięcia w wiadomościach e-mail, musisz skonfigurować ustawienia usuwania w Zoho Mail. Szczegółowe instrukcje znajdują się tutaj. Zalecamy ...
    • Co to jest funkcja „Poproś o potwierdzenie” w Zoho Mail?

      Podczas tworzenia wiadomości e-mail możesz włączyć funkcję „Poproś o potwierdzenie” z większej liczby opcji. Gdy odbiorca otrzyma wiadomość e-mail, jeśli usługa poczty e-mail i klient poczty obsługują funkcję potwierdzenia odczytu, odbiorca otrzyma ...