Domyślne role i profile

Domyślne role i profile

W Zoho Recruit role i profile mają na celu zachowanie bezpieczeństwa danych. Role określają, jakie informacje użytkownicy mogą przeglądać, a profile określają, jakie działania mogą wykonywać na tych danych. Poniżej wymieniono domyślne role i profile dostarczane przez Zoho Recruit, a także niektóre treści dotyczące tego, co robi każda rola i profil.

Edycja kadrowa

Role

Administrator rekrutera:
Może wyświetlać wszystkie dane organizacji, niezależnie od reguł udostępniania danych i dostępu do modułu.

Rekruter:
Może wyświetlać dane, które należą do nich, ale nie do innych użytkowników (jeśli moduły są ustawione jako prywatne)

Gość:
Może wyświetlać wszystkie dane organizacyjne (podobnie jak administratorzy)

Przeprowadzający wywiad:
Tylko mogą zobaczyć dane utworzone przez nich lub z nimi powiązane. Jeśli użytkownik jest przydzielonym ankieterem, może wyświetlić rekord kandydata i ofertę pracy związaną z rozmową kwalifikacyjną.

Administrator klienta:
[
Portal klienta] Może przeglądać wszystkie oferty pracy związane z ich identyfikatorem klienta ze swojego konta portalu

Przeprowadzający wywiad z klientem:
[Portal klienta] Może przeglądać oferty pracy pod swoim identyfikatorem klienta, dla którego jest przydzielonym ankieterem

Profile

Administrator:
Pełna kontrola nad konfiguracją hierarchii i uprawnieniami do danych w całej organizacji

Standard:
Potrafi zarządzać kompleksowymi procesami rekrutacyjnymi w organizacji

Gość:
Może podejmować tylko zaplanowane dla nich decyzje dotyczące wywiadów i rejestrować czynności (notatki) w dowolnych danych

Przeprowadzający wywiad:
Może podejmować tylko zaplanowane dla nich decyzje dotyczące rozmów kwalifikacyjnych

Administrator klienta:
[Portal klienta] Może tworzyć oferty pracy i przesyłać opinie (notatki) dla wszystkich rekordów

Rozmówca klienta:
[Portal klienta] Może przesyłać informacje zwrotne dotyczące przypisanych im rekordów

Edycja korporacyjna

Role

Administrator rekrutera:
Może wyświetlać wszystkie dane organizacyjne niezależnie od zasad udostępniania danych i dostępu do modułu

Rekruter:
Może wyświetlać dane, które należą do nich, ale nie do innych użytkowników (jeśli moduły są ustawione jako prywatne)

Menedżer ds. Zatrudnienia:
Może przeglądać dane kandydatów i ofert pracy, uzyskiwać dostęp do skierowań i przesyłać informacje zwrotne na temat rozmowy kwalifikacyjnej (jeśli prowadzi rozmowę kwalifikacyjną)

Pracownik:
Może przeglądać polecenia i notatki

Profile

Administrator:
Pełna kontrola nad konfiguracją hierarchii i uprawnieniami do danych w całej organizacji

Standard:
Potrafi zarządzać kompleksowymi procesami rekrutacyjnymi w organizacji

Menedżer ds. Zatrudnienia:
Może tworzyć oferty pracy, przeglądać zgłoszonych kandydatów i dodawać notatki

Pracownik:
Może tworzyć polecenia i przesyłać informacje zwrotne na temat rozmowy kwalifikacyjnej (jeśli są one częścią procesu rozmowy kwalifikacyjnej).

    • Related Articles

    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
    • Utwórz plan

      Blueprint w Zoho Recruit to internetowa replika Twojego procesu rekrutacji offline, zaprojektowana, aby pomóc Ci przeprowadzić proces rekrutacji w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób, bez luk. Dzięki Blueprint możesz:  Zdefiniuj każdy etap ...
    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...