Czym są profile Standard i Administrator?
Są to profile zdefiniowane przez system, które mają uprawnienia wstępnie ustawione dla każdej kategorii w oparciu o działania, które naszym zdaniem użytkownicy najczęściej wykonują w CRM.
Profil administratora ma dostęp do wszystkich uprawnień. Każdy użytkownik z uprawnieniami administracyjnymi może wykonywać wszystkie dostępne działania w CRM. Nie można modyfikować uprawnień w tym profilu, z wyjątkiem uprawnień podstawowych i kilku uprawnień rozszerzających.
Profil standardowy ma dostęp do funkcji, które będą wymagane do zarządzania codziennymi działaniami w CRM, na przykład ma uprawnienia do przeglądania historii importu, ale nie do importowania danych do CRM. Podobnie, wszystkie uprawnienia na poziomie administratora są wyłączone dla profilu standardowego.
Profile te nie mogą być modyfikowane, dlatego zalecamy administratorom sklonowanie tych profili i dostosowanie uprawnień w sklonowanych kopiach zgodnie z wymaganiami.
Related Articles
Domyślne role i profile
W Zoho Recruit role i profile mają na celu zachowanie bezpieczeństwa danych. Role określają, jakie informacje użytkownicy mogą przeglądać, a profile określają, jakie działania mogą wykonywać na tych danych. Poniżej wymieniono domyślne role i profile ...
Czym są profile w Zoho ?
Profil to zbiór uprawnień do działań, których użytkownik będzie potrzebował do wykonywania swojej pracy. Na przykład kierownik działu może wymagać uprawnień do importowania danych, dostosowywania modułów i dodawania użytkowników do CRM. Możesz ...
Czym są karty zgłoszeń?
Karty zgłoszeń umożliwiają powiązanie zgłoszeń z innymi standardowymi modułami w centrum pomocy. Zakładki te dostarczają kontekstowych informacji o zgłoszeniu, takich jak aktywność zgłoszenia, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Czym są filtry? Czym są inteligentne filtry?
Filtry/Reguły pozwalają zdefiniować pewne warunki dla przychodzących wiadomości e-mail i automatycznie przenosić je do folderów lub dodawać etykiety do wiadomości e-mail, gdy spełniają warunki. Inteligentne filtry Zoho Mail automatycznie identyfikują ...