Dlaczego nie mogę zalogować się do mojego konta Zoho CRM z aplikacji mobilnej CRM?
Aby zalogować się do aplikacji mobilnej, musisz mieć uprawnienia dostępu do aplikacji mobilnych.
Aby włączyć to uprawnienie:
Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Profile.
Wybierz określony profil.
Kliknij Inne w sekcji Uprawnienia rozszerzeń po lewej stronie.
Włącz dostęp do aplikacji mobilnych CRM.
Related Articles
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Instalowanie aplikacji mobilnej CRM
Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
Usuwanie konta Zoho CRM
Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM
Używamy modułu kontrahenci/firmy i dzwoniąc do kontrahentów z aplikacji mobilnej nie rejestrują się rozmowy telefoniczne. Czy powinnam coś ustawić? Aby rozmowy telefoniczne wykonywane z aplikacji mobilnej Zoho CRM automatycznie zapisywały się na ...