Czym jest reguła przepływu pracy w Zoho CRM?
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM zostały zaprojektowane w celu zwiększenia produktywności użytkowników i ograniczenia pracy ręcznej poprzez automatyzację rutynowych działań w procesie biznesowym. Umożliwiają one tworzenie reguł, które mogą wyzwalać różne typy działań w celu uzyskania pożądanych wyników. Pozwalają również na wykonywanie automatycznych działań na określonych rekordach w oparciu o określone filtry oraz automatyzację sprzedaży, marketingu i wsparcia.
Za pomocą reguł przepływu pracy można wysyłać wiadomości e-mail, aktualizować pola, tworzyć rekordy, automatyzować zadania, dodawać tagi i wiele więcej.
Weźmy na przykład firmę turystyczną o nazwie Zylker Travels. Projektuje ona i organizuje różnego rodzaju pakiety wycieczkowe, takie jak wycieczki krajowe, wycieczki międzynarodowe, wycieczki terenowe, wycieczki edukacyjne, wycieczki przygodowe, wycieczki religijne itp. Podczas gdy ich pakiety są dostępne do rezerwacji, chcą wysyłać powiadomienia e-mail do klientów za każdym razem, gdy zarezerwują u nich pakiet wycieczkowy. Chcą również zautomatyzować proces wysyłania powiadomień do przedstawiciela handlowego za każdym razem, gdy w przygotowaniu jest duża transakcja, powiedzmy, ₹100000.
Wszystkie te potrzeby można zaspokoić za pomocą reguł przepływu pracy, które nie tylko automatyzują cały proces dla Zylker travels, ale także pomagają zwiększyć ogólną produktywność przedstawicieli handlowych.
Related Articles
Konfigurowanie reguł przepływu pracy
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM to zestaw akcji (powiadomienia e-mail, zadania i aktualizacje pól), które są wykonywane po spełnieniu określonych warunków. Reguły te automatyzują proces wysyłania powiadomień e-mail, przydzielania zadań i ...
Zadania przepływu pracy
Alerty przepływu pracy to jedna z akcji, które można powiązać z regułą przepływu pracy. Zadanie to czynność przypisana użytkownikowi. Jeśli skojarzysz zadanie przepływu pracy z regułą przepływu pracy, zostanie ono automatycznie przypisane do ...
Automatyzacja przepływów pracy
Zarządzanie przepływem pracy pomaga zautomatyzować procesy rekrutacyjne. Możesz automatycznie przydzielać zadania użytkownikom na podstawie kryteriów zdefiniowanych w regułach i automatycznie aktualizować niektóre pola. Automatyzacja przepływu pracy ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?
Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. ...