Połączenia w Zoho CRM

Połączenia w Zoho CRM


Jak zaplanować połączenie?
Aby zaplanować połączenie
Przejdź do modułu połączeń na stronie głównej CRM
Kliknij Utwórz połączenie
Wybierz opcję Zaplanuj połączenie.
Na stronie Zaplanuj połączenie wypełnij wymagane dane.
Kliknij Zaplanuj

    • Related Articles

    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Najnowsze aktualizacje w planach

      Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...
    • Czy mogę usuwać aktywności, takie jak zadania, połączenia i spotkania w Zoho CRM ?

      Tak, możesz usuwać działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania, jeśli masz odpowiednie uprawnienia w profilu.