Jak wstawić linki i obrazy do szablonu wiadomości e-mail w CRM ?
Hiperłącze można wstawić, zaznaczając tekst i korzystając z funkcji hiperłącza.
Możesz użyć obrazu lub logo w szablonie wiadomości e-mail, wykonując czynności podane poniżej:
1) Kliknij Konfiguracja > Szablony > Szablony wiadomości e-mail.
2) Kliknij łącze Edytuj odpowiadające szablonowi, który chcesz edytować.
3) Na stronie Edytuj szablon wiadomości e-mail, w sekcji Edytuj treść szablonu, kliknij .
4) Wybierz obraz, który chcesz wstawić.
5) Kliknij przycisk Zapisz.
Related Articles
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Wstaw rekordy przez e-mail
Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Jak wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy?
Aby wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy, kliknij ikonę Podgląd całej rozmowy po lewej stronie podsumowania wiadomości e-mail w okienku listy. Cała rozmowa połączona z tą wiadomością e-mail zostanie otwarta w okienku podglądu ...
Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?
Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...