W jaki sposób potencjalni klienci, konta, kontakty i oferty są powiązane w procesie sprzedaży?
W Zoho CRM możesz ręcznie wprowadzać leady, importować je lub przechwytywać informacje o leadach za pomocą formularzy internetowych.
W pewnym momencie potencjalny klient może wykazać zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami i może być szansa na dalsze negocjacje. Na tym etapie możesz zamienić lead w Konto, Kontakt lub Transakcję. Podczas konwersji leada wszystkie szczegóły leada zostaną przeniesione do Konta, Kontaktu i Transakcji. Zobacz także Tabela konwersji potencjalnych klientów
Konto odnosi się do firmy lub działu w firmie, którą planujesz lub z którą prowadzisz interesy. Podczas konwersji potencjalnego klienta nazwa firmy potencjalnego klienta zostanie zamieniona na nazwę konta.
Kontakty odnoszą się do osób w organizacji (Konto), z którymi komunikujesz się w poszukiwaniu możliwości biznesowych. Z jednym kontem może być powiązanych wiele kontaktów.
Deal odnosi się do umów biznesowych z organizacjami lub osobami, które generują realne przychody dla Twojej organizacji. Podczas konwersji potencjalnego klienta możesz nie tworzyć umowy po konwersji.
Related Articles
Praca z potencjalnymi klientami
Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
E-maile w Zoho CRM — przegląd
Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: Zapis interakcji ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Praca ze zleceniami sprzedaży
Zamówienie sprzedaży to dokument potwierdzający wysyłany do klientów przed dostawą towaru lub usługi. Zamówienie sprzedaży (SO) można utworzyć po zaakceptowaniu oferty przez potencjalnego klienta i przesłaniu zamówienia zakupu (PO) przez klienta do ...