W jaki sposób potencjalni klienci, konta, kontakty i oferty są powiązane w procesie sprzedaży?

W jaki sposób potencjalni klienci, konta, kontakty i oferty są powiązane w procesie sprzedaży?

W Zoho CRM możesz ręcznie wprowadzać leady, importować je lub przechwytywać informacje o leadach za pomocą formularzy internetowych.

W pewnym momencie potencjalny klient może wykazać zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami i może być szansa na dalsze negocjacje. Na tym etapie możesz zamienić lead w Konto, Kontakt lub Transakcję. Podczas konwersji leada wszystkie szczegóły leada zostaną przeniesione do Konta, Kontaktu i Transakcji. Zobacz także Tabela konwersji potencjalnych klientów

Konto odnosi się do firmy lub działu w firmie, którą planujesz lub z którą prowadzisz interesy. Podczas konwersji potencjalnego klienta nazwa firmy potencjalnego klienta zostanie zamieniona na nazwę konta.

Kontakty odnoszą się do osób w organizacji (Konto), z którymi komunikujesz się w poszukiwaniu możliwości biznesowych. Z jednym kontem może być powiązanych wiele kontaktów.

Deal odnosi się do umów biznesowych z organizacjami lub osobami, które generują realne przychody dla Twojej organizacji. Podczas konwersji potencjalnego klienta możesz nie tworzyć umowy po konwersji.
    • Related Articles

    • Praca z potencjalnymi klientami

      Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Praca ze zleceniami sprzedaży

      Zamówienie sprzedaży to dokument potwierdzający wysyłany do klientów przed dostawą towaru lub usługi. Zamówienie sprzedaży (SO) można utworzyć po zaakceptowaniu oferty przez potencjalnego klienta i przesłaniu zamówienia zakupu (PO) przez klienta do ...